Gecontrius Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 Mam pytanie. Dopiero co zaczynam zabawę z tym programem. Pytanie nasuwa się takie, że nie wiem od czego zacząć. Robić coś na postawie tutoriali, czy lepiej samemu się podszkolić w opcjach programu ? Bo u mnie to wygląda tak, że kiedyś jak zaczynałem zabawę z Photoshopem to sam się bawiłem w opcjach, natomiast teraz jestem zaawansowany, nie wiem jak w 3ds max będzie, dlatego wolę się upewnić co będzie lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freqfreq Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 I to, i to. Moim warto trochę pobawić się samemu, przerobić też tutoriale o jakiejś konkretnej tematyce (modeling/animacja itd.) oraz może tutoriale pokazujące jak wykonać jakiś konkretny projekt, pokrywające jego wykonanie od przygotowania sceny, do finalnego renderingu. Osobiście uczyłem się stopniowo, po kolei: podstawy ogarnąłem sam, potem modeling, potem animacja itd. Polecam digital-tutors, wiele się z nich nauczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gecontrius Napisano 27 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2010 Głupie pytanie wam zadam także. Otóż jak nakładam teksturę, to nie ma realistycznego obrazu. Do tego v-ray jest potrzebny zainstalowany ? Po nałożeniu tekstury pokazuje mi się na obrazie owa, aczkolwiek jakby była zakryta szarą barwą i ledwo co widać. Nie wiem, jeszcze się nie znam dokładnie na tym, ale wolę zapytać co i jak, abym chociaż taką małą podstawę opanował o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freqfreq Napisano 27 Grudzień 2010 Share Napisano 27 Grudzień 2010 Poczytaj, pooglądaj, poucz się. To wszystko kwestia świateł, renderera, ustawień. Po włączeniu maxa, narzuceniu tekstury i kliknięciu render nie uzyskasz nic sensownego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi