adek Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 (edytowane) Witamy w kolejnej edycji konkursu serwisu www.max3d.pl jakim jest Bitwa 3D/2D! Wielu z Was zapewne pamięta poprzednie edycje Bitew i wielu z Was zna te emocje! Kolejna edycja tego konkursu startuje w dwóch kategoriach: 2D oraz 3D. Nasi sponsorzy w tej edycji to: WACOM (2x tablet graficzny Wacom Intuos4 M) Transit.pl Wydawnictwo Helion (6 książek poświęconych grafice komputerowej) Evermotion (wybrane kolekcje z zestawów Archmodels, Archshaders oraz Textures4ever) Do Waszej dyspozycji oddajemy zatem temat: KRYZYS Zapuśćcie wodze fantazji i postarajcie się zaskoczyć wszystkich swoim oryginalnym podejściem do tego tematu. Jak wziąć udział w Bitwie, czyli 7 kroków do sławy: Zarejestruj się pod adresem: www.max3d.pl/forum/ (rejestracja równoznaczna jest z akceptacją regulaminu forum). Potrzebne Ci to będzie do założenia swojego wątku i aktywnej prezentacji postępów pracy na forum. Załóż wątek w dziale: Konkursy / Bitwa 3D/2D: Kryzys poprzez kliknięcie przycisku "Nowy Temat" Temat wpisz zgodnie ze schematem: [Kryzys]: "Tytuł swojej pracy" np: [Kryzys] Kryzys w domu Dodaj krótki opis wybranej przez ciebie interpretacji tematu. Maksymalnie 3 zdania opowiadającego co praca przedstawia. Opis powinien być w języku angielskim. Jeśli masz kłopoty z tłumaczeniem - poproś moderatora Bitwy o translację tekstu. W trakcie realizacji swojego projektu konieczne jest prezentowanie obrazków z kolejnych etapów pracy (postępy w modelowaniu, tekstury, próbne rendery, szkice itd.) Pamiętajcie: krytyka (nawet ta najbardziej bezlitosna) jest nieoceniona - to dzięki niej możemy spojrzeć na naszą pracę z innego punktu widzenia i obiektywnie ocenić jej jakość jak i interpretację tematu. Zamieść obrazek poprzez: Attach (dostępna na dole panelu tworzenia tematu/odpowiedzi) lub Link (Ikonka gór w tymże panelu). Pamiętajcie o nie przekraczaniu 80 KB przy korzystaniu z Attach. Oczywiście jeśli nie można utworzyć pliku bez widocznych zniekształceń wprowadzonych przez algorytm kompresji wtedy korzystajcie z metody Link. Umieszczajcie prace na jednym z serwisów oferujących darmowy hosting zdjęć takich jak np.: http://www.imageshack.ushttp://www.fotosik.pl lub swoich własnych serverów. Redaktorzy serwisu służą pomocą w razie problemu. Zamieść miniaturkę: Podczas tworzenia nowego wątku w sekcji Dołączone pliki kliknij na przycisk Zarządzaj załącznikami. W okienku które się otworzy kliknij przycisk Przeglądaj i wybierz obrazek z dysku. Po wskazaniu odpowiedniego obrazka kliknij Wyślij Nazwa pliku powinna się pojawić w okienku załączników i w sekcji Dołączone pliki Możesz zamknąć okienko Zarządzaj załącznikami. Miniaturka została dodana, teraz tylko kliknąć "Zatwierdź nowy wątek" i gotowe. W razie wątpliwości pytania można kierować do prowadzących bitwę, lub zadać je w temacie "Uwagi/pytania/propozycje" Regulamin konkursu W konkursie mogą brać udział pojedynczy graficy Każda osoba przystępująca do konkursu może do procesu nominacji wystawić tylko jedną pracę. Wystawienie więcej niż jednej pracy wiązać się może nawet z wykluczeniem z konkursu. Prace muszą spełniać wymogi techniczne: rozdzielczość finalnej pracy to minimum 10x10 cm, 300 dpi, format CMYK lub RGB. Do konkursu może przystąpić każdy użytkownik serwisu Max3D.pl, zgłoszenie może nastąpić najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem procesu nominacji. Wszystkie projekty muszą być prowadzone w wątku na forum. Konieczne jest prezentowanie postępów w pracy (siatki, renderingi próbne, pomysły, szkice etc.) Utworzenie wątku na forum konkursowym równoznaczne jest z akceptacją tego regulaminu. W prowadzonej Bitwie w pierwszym poście należy umieścić króciutki tekst (max. 3 zdania), który będzie widoczny dla Jury razem z pracami do oceny.(można dodać później poprzez edycję wątku). Należy w nim przybliżyć założenia swojego projektu, określić czy jest się twórcą projektu czy też opiera się go na czyimś projekcie i czy w scenie zostały użyte zdjęcia (jako tekstury, jeśli były tylko referencjami to nie należy tego pisać). Tekst ten będzie widoczny dla jury w języku angielskim. W razie nieznajomości tego języka wystarczy go napisać w języku polskim i poinformować o tym moderatorów Bitwy, a tekst ten zostanie przetłumaczony na język docelowy. Tekst ten należy umieścić w swojej Bitwie najpóźniej na cztery dni przed podsumowaniem (czas potrzebny dla tłumacza). Prace muszą być zgodne z założeniami/zasadami tematu. Często specyfika danego tematu będzie wprowadzać pewne ograniczenia i wymuszać kierunek rozumowania twórcy, prace niezgodne z tymi zagadnieniami nie będą brane pod uwagę podczas podsumowania (autor zostanie wcześniej uprzedzony i dostanie czas na zmianę pracy). Prace można wykonywać w dowolnym wybranym przez siebie programie do 3D/2D, a także dowolną, wybraną przez siebie metodą. Pokazywane prace nie mogły być również wcześniej publikowane. Po nominacjach każdy może kontynuować swój projekt (trzeba o tym poinformować moderatorów prowadzących Bitwę). Uczestnik oświadcza, że jest autorem zamieszczanej na forum grafiki i jest uprawniony do rozporządzania prawami autorskimi do niej. Nieprawdziwość powyższego oświadczenia prowadzi do utraty prawa uczestnictwa w Konkursie oraz otrzymania ewentualnych nagród. Autorzy przystępując do konkursu wyrażają zgodę na ewentualne wykorzystanie prac i ich danych osobowych przez sponsorów oraz organizatorów w celach marketingowych (np. strony sponsorów, ulotki, reklamy, podstrony serwisu). Serwis max3d.pl zastrzega sobie prawo do publikacji prac autora. Serwis max3d.pl ma prawo do dyskwalifikacji uczestnika i usunięcia pracy z galerii w przypadku podejrzeń o plagiat lub złamanie regulaminu. Serwis max3d.pl ma prawo udostępnić dane osobowe autora do potrzeb publikacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883). Prezentowane prace powinny być nowe, zabronione jest wystawianie do konkursu prac publikowanych wcześniej na łamach innych serwisów czy biorących wcześniej udział w innych konkursach. Zabronione jest zmienianie lub wykorzystywanie prac innych autorów. Zabronione jest korzystanie z projektów, znaków firmowych, filmów, gier lub innych form audiowizualnych które są chronione prawami autorskimi. Zwycięzcy konkursu na prośbę organizatorów zobowiązani są przesłać krótką notkę o sobie jak i zdjęcie, które może zostać wykorzystane podczas prezentacji wyników. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia uczestnika i pracy z konkursu jeśli jego praca łamie regulamin forum, zawiera treści obraźliwe, wulgarne, seksualne, głoszące poparcie dla przemocy i dyskryminacji lub inne naruszające polskie prawo. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany regulaminu konkursu. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce poinformujemy o tym uczestników w nowo utworzonym wątku na forum konkursowym. Terminy 29 grudnia 2010 - Rozpoczęcie Bitwy 3D/2D 6 marca 2011 - Nominacje, które wyłonią ścisłą czołówkę użytkowników biorących udział w finale. Tego dnia zostanie opublikowana lista osób, które przechodzą do finału i powalczą o nagrody. Warto już dnia poprzedniego zamieścić najbardziej aktualne postępy z prac, tak, aby tego dnia jak najwięcej pokazać osobom weryfikującym wątki. 22 marca 2011 - Zakończenie Bitwy i oddanie prac jurorom, wyniki Bitwy zostaną ogłoszone w ciągu 2 tygodni od rozpoczęcia obrad jury (ostateczna data i godzina: 22 marca, godz. 23:59:59) Nagrody Kategoria 2D I miejsceTablet Wacom Intuos 4 M (firma WACOM) Kolekcje tekstur Evermotion (do wyboru dwie kolekcje z zestawów Textures4ever) (evermotion.org) Książka Wydawnictwa Helion (Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Trzy odsłony Scotta Kelby'ego) II miejsce Kolekcja Evermotion Textures4ever (jeden zestaw do wyboru) (evermotion.org) Książka Wydawnictwa Helion (Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Trzy odsłony Scotta Kelby'ego) III miejsce Kolekcja Evermotion Textures4ever (jeden zestaw do wyboru) (evermotion.org) Książka Wydawnictwa Helion (Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Trzy odsłony Scotta Kelby'ego) Przyznane zostaną rówież wyróżnienia, które zostaną zamieszczone na głównej stronie konkursowej z wynikami oraz przeprowadzimy sondę na nagrodę publiczności. Jury konkursu Lista jury zostanie uzupełniona w trakcie trwania konkursu. Zobacz szczegóły konkursu na głównej stronie: Regulamin konkursu, nagrody, informacje... -- Edycja: zmieniona została data zakończenia (przesunięcie o jeden dzień i podana została dokładna godzina do której można zamieszczać prace). Data nomoniacji nie uległa zmianie. Również dopisana została dokładna godzina. Edytowane 1 Marzec 2011 przez Adek
Rekomendowane odpowiedzi