Napisano 29 Grudzień 201014 l jak to cholerstwo oświetlić ? Pojęcia ie mam jakich świateł używać, walczę już z tym jakichś czas. Raytrace, depth map ? Włosy mi się prześwietlają jakby w ogóle raytrace nie było, ktoś to kiedys robił w majce ?
Napisano 29 Grudzień 201014 l ja bym proponował spotLight_sunShape z cieniami Depth Map Shadow i Resolution na 1200 a do tego ze 2 spoty z boku i z tyłu z cieniami Depth Map i Resolution na 600 - powinno styknąć
Napisano 30 Grudzień 201014 l Autor Pomieszałem, pomieszałem i załapałem. W sumie raytrace działa troche lepiej niż depth map, ale to oczywiscie mocniej obciąża czas renderu, najlepiej włączyc w swietle mantalrayowską depth mapę, zmienic na detailed shadow map i resolution na 1024- działa dokładniej + shave shadows resolution na 1200. No i ze specularem zawalczyc bo deffaltowe ustawienia mozna spokojnie spuscic do kibla. No i nawet jeśli światła się wyłączy i tak oddziałują na włosy. Jaras dzieki za odpowiedz.
Napisano 30 Grudzień 201014 l nie jestem natomiast pewniem czy raytrace dobrze sie sprawdzi w animacji - obawiam sie ze będzie mrygolic w cieniach (między włosami) - dlatego lepiej depth shadow i tam mozesz podkręcac sampling własnie opcją Resolution - wiesz z włosami to tak jak z dziewczynami - nigdy nie sugeruj sie jednym zdjęciem - zobacz ją/je najpierw w ruchu ;) Edytowane 30 Grudzień 201014 l przez jaras
Napisano 31 Grudzień 201014 l Autor No dlatego trzeba sampling na wlosach podrzucic zeby nie myrgoliło, alobo fg- nie sprawdzałem. Ale fakt faktem, raytrace dłużej się mieli, a efekty nie są aż na tyle lepsze ( na stilce ;))
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto