Skocz do zawartości

Shave and Haircut


kotisded

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pomieszałem, pomieszałem i załapałem. W sumie raytrace działa troche lepiej niż depth map, ale to oczywiscie mocniej obciąża czas renderu, najlepiej włączyc w swietle mantalrayowską depth mapę, zmienic na detailed shadow map i resolution na 1024- działa dokładniej + shave shadows resolution na 1200. No i ze specularem zawalczyc bo deffaltowe ustawienia mozna spokojnie spuscic do kibla. No i nawet jeśli światła się wyłączy i tak oddziałują na włosy.

Jaras dzieki za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem natomiast pewniem czy raytrace dobrze sie sprawdzi w animacji - obawiam sie ze będzie mrygolic w cieniach (między włosami) - dlatego lepiej depth shadow i tam mozesz podkręcac sampling własnie opcją Resolution - wiesz z włosami to tak jak z dziewczynami - nigdy nie sugeruj sie jednym zdjęciem - zobacz ją/je najpierw w ruchu ;)

Edytowane przez jaras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności