Napisano 30 Grudzień 201014 l Witam. Mam drobne pytanie, da się w Wingsie3D usuwać dziury (holes w sensie)? A jeżeli tak, to w jaki sposób?
Napisano 3 Styczeń 201114 l Nie znam Wings3d, ale w maksie najprostszy sposób usuwania dziur to zaznaczenie vartexów na krawędziach dziury -> naciśnięcie Backspace (usunięcie vartexów) Mam nadzieję, że pomogłem :)
Napisano 5 Styczeń 201114 l Przynajmniej ktoś odpisał. Niestety nie mam Maxa tylko Blendera. A nie zamierzam ściągać nielegalnego. W każdym razie dziękuję za odpowiedź.
Napisano 5 Styczeń 201114 l Poszukaj takiej opcji przy edycji verteksów jak Weld. W blenderze na bank będzie. Dzięki temu możesz scalać ze sobą werteksy. Z kolei jak masz np dziurę w jakimś sześcianie to wywalasz płaszczyzny przez które przechodzi otwór, wywalasz verteksy które tworzyły krawędzie otworu, zaznaczasz ponownie krawędzie na których opierała się płaszczyzna przez którą przechodziła dziura i dajesz cap, co odtwarza usuniętą wcześniej powierzchnię. To są podstawowe funkcje które nawet taki badziewny 3D Canvas chyba posiada :P