coreray Napisano 1 Styczeń 2011 Napisano 1 Styczeń 2011 witam przedstawiam honde civic 2008 dziubana jakos okolo 2 tyg 3ds max 2009 vray pscs3 okolo 8 min rendering na 16 rdzeniach
Touch Napisano 1 Styczeń 2011 Napisano 1 Styczeń 2011 16 wątkach chyba, hehe(?) Spoko, ale w PS siadło AA i studio mało ciekawe:) Lampy też trochę śmieszne z tymi ciemnymi wypełnieniami. Pozdr!
coreray Napisano 1 Styczeń 2011 Autor Napisano 1 Styczeń 2011 tak w watkach, mylło mi sie thx za koment
Stachu Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 render wyszedł bardzo spoko. jedyne czego można się czepić to że na boku brak jakiegos odbicia (np takiego jak na masce) no i chyba kadr jakis za szeroki. no ale to raczje nie psuje ogólnego odbioru
pecet Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 Model wygląda ok, tylko szyby boczne zbyt płaskie. Render taki jak w konfiguratorach, tzn. poprawny ale bez polotu.
coreray Napisano 2 Styczeń 2011 Autor Napisano 2 Styczeń 2011 dzieki za komenty szyby sa plaskie w realnym modelu samochodu, niestety ciezko bylo zlapac jakies dobre odbicie, co do renderu mial byc stonowany, bardziej jesli moge sie tak wyrazic elegancki(wlasnie szeroki kadr) niz uderzajacy w mega odbicia czy cudaczne studia, taki myk pozdrawiam
pecet Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 szyby sa plaskie w realnym modelu samochodu nieprawda, w takich autach zawsze są lekko wypukłe, ładniej się wtedy odbicia rozkładają. Tu zdjęcie pod podobnym kątem i widać delikanty łuk, na tym jeszcze lepiej widać.
coreray Napisano 2 Styczeń 2011 Autor Napisano 2 Styczeń 2011 no coz, widac ze mialem slabe refki niestety ale nawet przy takim malutkim kacie odbicie nie bylo by fascynujace
plasti Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 jak dla mnie to praca na 4* tak jak poprzednia, jest pare niedociagniec no ale dlatego 4 a nie 5 a tak po za tym to dobra robota, podoba mi sie ten sposob przedstawienia samochodu
Rekomendowane odpowiedzi