Napisano 3 Styczeń 201114 l Założyłem ten temat głownie ze wzgledu na chec zdobycia wiedzy i doswiadczenia jesli chodzi o grafike 3d. Tak czy inaczej będe tutaj zamieszczal moje pracki lepsze/gorsze ,bo jesli o mnie chodzi to za duzo prac wrzucilem do przysłowiowej "szuflady" i po prostu nic z tego nie mam... a tak przynajmniej sie czegos naucze. Wszelakie opinie,uwagi,oraz krytyka bardzo mile widziane. Na pierwszy ogien pójdzie glowa co prawda niema tulowia i wyglada to troche dziwacznie ale mniejasz o to. W kazdym razie glownie chcialbym sie dowiedziec czegos o poprawnosci anatomi twarzy/glowy Edytowane 3 Styczeń 201114 l przez Cookie_Monster
Napisano 3 Styczeń 201114 l spoko loko) rozumiem że nie chodziło o konwencję hiper-realizmu? ;) jak osiągnę ten poziom, będę na początek pracował nad opinaniem realistycznych tekstur niż zabaw z modelingiem faktur itp.
Napisano 6 Styczeń 201114 l Autor [quote=;993573]spoko loko) rozumiem że nie chodziło o konwencję hiper-realizmu? ;) Nie nie do tego to mi jeszcze duzo brakuje. Ta glowa nie miala jakiegos tam przeznaczenia , po prostu w ramach treningu i chwili wolnego czasu postanowilem sobie podlubac :P Wrzucam kolejny model Ogolna koncepcja to cos na zasadzie Guarda Atlantydy ,taki krabik-hybryda
Napisano 8 Styczeń 201114 l krabik super. anatomia głowy: -kąciki ust jakieś dziwne -gałki oczne i powieki wydają się bardzo płaskie -szyja chyba za bardzo wysunięta do tyłu -uszy ekstremalnie cartoonowe, polecam http://www.stanprokopenko.com/blog/2009/07/draw-ears/ poza tym całkiem spoko.
Napisano 8 Styczeń 201114 l Autor -gałki oczne i powieki wydają się bardzo płaskieWłasnie cos mi nie pasowalo w tych oczach, Heh... musze poprawic. Mam nadzieje ze nie wyjda mi jakies wory :D -uszy ekstremalnie cartoonoweUszy mozna by powiedziec ze nie sa jeszcze skonczone , jak widac siateczka w srodku uszu nie jest dostatecznie zageszczona zeby cos tam czarowac :P @Blejsoid dzieki za uwagi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto