Jump to content

<PrzemS>

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About <PrzemS>

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa Polska
  1. jedyna opcja wg mnie -exportuj sekwencje i w AE robisz z tym dalej co chcesz. Trzeba też pamiętać aby trzymać oryginalne parametry źródeł+projektu- na wejściu i wyjściu- *raw data itp. na pewno dojdziesz ))
  2. nawet bardzo syntetyczny test...no bo jak porownywac serie i7 z xeonem w testach gier, obydwa stworzone zupelnie do czegos innego.
  3. spoko loko) rozumiem że nie chodziło o konwencję hiper-realizmu? ;) jak osiągnę ten poziom, będę na początek pracował nad opinaniem realistycznych tekstur niż zabaw z modelingiem faktur itp.
  4. zapewne może chodzić o problemy z późniejszym mapowaniem? jak wspominałem uczę się na tym i wpadnięcie w kolejne dołki po drodze nieuniknione ;)
  5. update z pracy na dzisiaj: odchodzę od terminatora-tzn. będzie podobna hybryda pół człowiek pół maszyna jakich wiele przewijało się w filmach s-f.
  6. a po co mam zmieniac? Siatki Seba wrzuce niebawem, zmieniam charakterystyke materialu- chce zeby polowa byla widoczna jako twarz i polowa cyborga czyli polaczenie materialu -skora/metal.
  7. Umiesz ostudzić ;) Na szczęście nie będę próbować odtwarzania tego co i tak już jest. Lepiej pójdę w moją stronę i spróbuję "wyhodować" własnego cyborga.
  8. czesc, przesylam szkic 1szej pracki nad jaką zamierzam się pouczyć modelowania. Próbowałem już wcześniej w 3ds maxie ale tu dopiero początki w Maya. No więc głowa terminatora- -nie zamierzam zbliżać się do wzorca a bardziej pójść w jakąś własną koncepcję modelu. Przyznam że trochę wolno mi idzie z poligonami-vertex po vertexie, trochę przecinania prostych i dodawania wierzchołków, nie łapię jeszcze wszystkiego z wielu narzędzi.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy