Aethersis Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Witam, poszukuję porządnego tutoriala (może być po angielsku), w którym pokazane jest jak stworzyć model (najlepiej low poly) dowolnego ptaka wraz z animacją ciała (przede wszystkim chodzi o skrzydła). Samo tworzenie modeli low poly nie sprawia mi większych problemów i szczerze mówiąc jest to moja ulubiona technika, lecz trudność w przypadku modelu ptaka polega na tym, że nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić, żeby skrzydła nie były "przyklejone" do korpusu i jak je porządnie zanimować. Jeśli chodzi o animację piór, to nie musi być dynamiczna i z grubsza zrobi się to na teksturach. Model będzie wykorzystany w grze komputerowej bazującej na silniku Source, dlatego też tworzę wersję low poly. Gdyby jednak takiego tutoriala nie udało się nikomu znaleźć, to prosiłbym bardzo o porady przede wszystkim od tego jak zrobić oraz zanimować te skrzydła oraz otwierany dziób. Wiem, że zwykłe kości się do tego chyba za bardzo nie nadają ze względu na cylindryczne pole oddziaływania. Widziałem jednak parę screenów na których kości były prostokątne i nie mam pojęcia jak coś takiego zrobić, a na pewno byłoby to dużo bardziej precyzyjne i przydatne. Z samą animacją w 3ds max mam znikome doświadczenie, bo generalnie zajmuję się modelami statycznymi. Prosiłbym o możliwie najszybszą pomoc/porady.
Aethersis Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Napisano 5 Styczeń 2011 To może chociaż ktoś udzieli jakichś porad jak zrobić skrzydła? Jestem na prawdę bezsilny bo nie wiem jak się zabrać za zanimowanie takiego modelu...
Aethersis Napisano 18 Marzec 2011 Autor Napisano 18 Marzec 2011 Wielkie dzięki za tego tutka. Na pewno mi się przyda!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się