Skocz do zawartości

Rigging postaci pomocy


lukiszlak

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mam problem otóż próbowałem już animować różne postacie bipedem ale to bardzo czasochłonne, i zauważyłem ze ktoś zrobił rigging zamiast bipeda to takie dziwne rzeczy tam powstawiał nie wiem jak to nazwać nawet : )

wstawię filmik żebyście wiedzieli o co chodzi

 

Dziękuje za każdą pomoc : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

no dobrze ceiszymy sie. A jakie jest twoje pytanie?

Biped to tylko podstawowy szkielet. Mozna tworzyc wlasne szkielety z roznymi bajerami ktore daja wieksza kontrole.

Edit: pozatym to rig robiony w maya. Ale w maxie mozna to samo zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o riggingu. Ciezko odpoweidziac jak to zrobic. Ogolnie korzystasz kosci(Bones) ktory tworzy szkielet. Wzbogaca sie go o rozne algorytmy np limitery (constraints) czy tez kinematyke(IK/FK). Temat dlugi jak rzeka. rigging to haslo do google:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba doszło do małego niezrozumienia słowa 'Biped'

W filmiku, który podlinkowałeś w pierwszym poście jest napisane 'posing using biped rig'. Ale w tym zdaniu słowo biped zostało użyte jako 'postać dwunożna'.. w przeciwieństwie do 'quadrouped' czyli postaci czworonożnej. I rig z filmiku nie ma NIC wspólnego z maxowym Bipedem z Character Studio :D Po prostu to samo słowo (biped) pojawiło się w obu miejscach i namieszało w głowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności