Napisano 23 Styczeń 201114 l Zawsze unikałem unwrapa, chyba pora sie go nauczyć, postanowiłem więc nalożyć na poduszke/fotel fakture skóry. Przeglądałem tutoriale i pomoc maxa ale nadal nei wiem jak to zrobić, czy użyć pelt czy jakoś inaczej. Na zalączonym obrazie widać że wyznaczyłem seamy wzdłóż szwów fotela, zaznaczałem wszystkie poligony, pożniej pelt i relax, ale wychodzily z tego dziwne rzeczy. Czy ktoś ma pomysł/ może mnie nakierować w jakąs strone. Bybym wdzięczny za pomoc.
Napisano 23 Styczeń 201114 l no pelt jest idealą opcją do tego mapowania. musi być dobrze. tutorial od autodesku na temat peltu jest dobry, poszukaj
Napisano 23 Styczeń 201114 l Autor Nie znalazłem tutoriala autodesku o pelcie ani na area ani na ich stronie. Znalazłem taki tutorial http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/3d_cg_tutorial_pelt_mapping_3dsmax_uving_unwrapping_quick_tip_walkthrough/ robiac podobnie doszedlem do tego co widac. Nie wiem czy nie da sie zrobic zeby ten pas byl prostokatem? Przy fakturze skóry może to wystarczy, ale w innym przypadku już moze nie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto