KLIK Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 Zawsze unikałem unwrapa, chyba pora sie go nauczyć, postanowiłem więc nalożyć na poduszke/fotel fakture skóry. Przeglądałem tutoriale i pomoc maxa ale nadal nei wiem jak to zrobić, czy użyć pelt czy jakoś inaczej. Na zalączonym obrazie widać że wyznaczyłem seamy wzdłóż szwów fotela, zaznaczałem wszystkie poligony, pożniej pelt i relax, ale wychodzily z tego dziwne rzeczy. Czy ktoś ma pomysł/ może mnie nakierować w jakąs strone. Bybym wdzięczny za pomoc.
Orangegraphics Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 no pelt jest idealą opcją do tego mapowania. musi być dobrze. tutorial od autodesku na temat peltu jest dobry, poszukaj
KLIK Napisano 23 Styczeń 2011 Autor Napisano 23 Styczeń 2011 Nie znalazłem tutoriala autodesku o pelcie ani na area ani na ich stronie. Znalazłem taki tutorial http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/3d_cg_tutorial_pelt_mapping_3dsmax_uving_unwrapping_quick_tip_walkthrough/ robiac podobnie doszedlem do tego co widac. Nie wiem czy nie da sie zrobic zeby ten pas byl prostokatem? Przy fakturze skóry może to wystarczy, ale w innym przypadku już moze nie.
mirach Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 No ten pasek to juz mozna latwo recznie wyprostowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się