Gość Madziusia Napisano 26 Styczeń 2011 Share Napisano 26 Styczeń 2011 Witam, proszę o pomoc w uzyskaniu takiej wizualizacji, http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0111/render704a.jpg jestem początkująca w 3ds maxie, proszę poprowadźcie mnie krok po kroku jak to osiągnąć :) jeśli możecie http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0111/render1c960.jpg obecnie moj blok mieszkalny wygląda tak, mam tekstury betonu, potrzebne mi dobre ustawienie szkła mlecznego trawy ze zdzióbłami szarej i nieba jak niebo stworzyć i światła zeby to miało widok realistyczny oraz asfaltu, pomórzcie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macias4 Napisano 26 Styczeń 2011 Share Napisano 26 Styczeń 2011 Witaj! Przede wszystkim napisz przez co renderujesz. Czy przez Mental ray'a czy V-ray'a. W obydwu są dobre biblioteki materiałów. Dochodzi jeszcze mapowanie odpowiednie materiałów jakie zadasz. Niebo-cóż może to być jakaś fotka wstawiona jakotło. Polecam stronę cgtextures gdzie po zarejestrowaniu można za darmo ściągnąć naprawdę dobrej jakości bitmapy. Co do trawy - są jakieś tutoriale, również pluginy. Musisz poszperać. Wujek google się kłania ;). I tu też ważne w czym renderujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bombelek Napisano 2 Luty 2011 Share Napisano 2 Luty 2011 Witam Co do podstaw modelowania Jeśli chodzi o materiały Mental ray http://www.mrmaterials.com/ v-ray http://www.vray-materials.de/ A ta "perspektywa" to zapewne odpowiednie ustawienie kamery... Ps. Witam na forum, bo tu chyba mój 1 post ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi