Napisano 26 Styczeń 201114 l Witam, proszę o pomoc w uzyskaniu takiej wizualizacji, http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0111/render704a.jpg jestem początkująca w 3ds maxie, proszę poprowadźcie mnie krok po kroku jak to osiągnąć :) jeśli możecie http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0111/render1c960.jpg obecnie moj blok mieszkalny wygląda tak, mam tekstury betonu, potrzebne mi dobre ustawienie szkła mlecznego trawy ze zdzióbłami szarej i nieba jak niebo stworzyć i światła zeby to miało widok realistyczny oraz asfaltu, pomórzcie :)
Napisano 26 Styczeń 201114 l Witaj! Przede wszystkim napisz przez co renderujesz. Czy przez Mental ray'a czy V-ray'a. W obydwu są dobre biblioteki materiałów. Dochodzi jeszcze mapowanie odpowiednie materiałów jakie zadasz. Niebo-cóż może to być jakaś fotka wstawiona jakotło. Polecam stronę cgtextures gdzie po zarejestrowaniu można za darmo ściągnąć naprawdę dobrej jakości bitmapy. Co do trawy - są jakieś tutoriale, również pluginy. Musisz poszperać. Wujek google się kłania ;). I tu też ważne w czym renderujesz.
Napisano 2 Luty 201114 l Witam Co do podstaw modelowania Jeśli chodzi o materiały Mental ray http://www.mrmaterials.com/ v-ray http://www.vray-materials.de/ A ta "perspektywa" to zapewne odpowiednie ustawienie kamery... Ps. Witam na forum, bo tu chyba mój 1 post ;p