Skocz do zawartości

Macias4

Members
  • Liczba zawartości

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Toruń

Macias4's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Bardzo źle nie jest. Zauważ że zaznaczone punkty są daleko od źródła światła, więc normalną koleją rzeczy będzie tam ciemniej niż przy oknie. Poza tym efekt jaki chcesz osiągnąć może to być wynik grzebania w Photoshopie. Spróbuj jednak z ustawieniami GI
  2. Proporcje fakt leżą, a właściwie wiszą. Najbardziej jednak drażni mnie podłoga. Jak zauważył poprzednik mniejszy bump i reflect. Poza tym nie wiadomo skąd pada światło. Przedmioty są płaskie przez to. Rozumiem że z okien i wykuszy ale trzeba by zróżnicować. Wstawianie gotowców typu czajnik itp chyba dobrze nie robi ogólnemu wrażeniu. Trzeba to jednak pewnie traktować jako naukę światła? modelowania?
  3. Macias4

    Okrągłe boki

    Może pokombinuj ze smooth?
  4. Macias4

    Mewerlika Problemów Kilka

    A masz zainstalowanego V-ray-a? Na środkowej fotce widać że modelując uzywał ktoś V-ray-a. Pewnie jakies materiały które po imporcie gubi.
  5. Ja interiory najczęściej świecę daylight system-em + mr Sky Portal w oknach. To daje dość dużą kontrolę światła i efekty zadowalające jeśli chcesz uzyskać oświetlenie przypominające naturalne.
  6. Też nie jestem specjalistą i też się wciąż uczę. Napiszę jednak co mnie razi: coś z proporcjami między stolikiem a zestawem kanapa/fotele. Pejzaż za oknem - wygląda jak płaski obrazek. Może przepal go trochę. Czym świeciłeś scenę?
  7. Samą teksturą tego nie zrobisz. Materiał to też zdolność dobijania światła, otoczenia, nierówności na nim. Musisz przyjrzeć się jakimś zdjęciom oryginalnych mieczy i luf i na podstawie tego spróbować uzyskać podobny efekt.Tyle mogę pomóc.
  8. Czy korzystasz z jakiś domyślnych parametrów w Mentalu? Spróbuj zwiększyć antaliasing, ewentualnie rozdzielczość obrazka. może przy wyższych ustawieniach problem zniknie. W samym rogu sufitu robi Ci się dziwne światło. Jakby było tam dodatkowe źródło światła lub dziura.
  9. Podejrzewam że ta krawędź bardziej pionowa też będzie później chamferowana. Może kiedy zaznaczasz krawędzie zaznacz również tę. Wtedy jest szansa że w miejscu gdzie pojawił się trójkąt będzie czworobok. Zresztą najważniejszy jest efekt końcowy. Jeśli po mesh smooth jest ok to co się przejmujesz że są trójkąty ;)
  10. Gorzej jak masz w modelu mesh smooth lub co insze. Wtedy chyba sposób podany przez Blejsoid nie wystarczy. Pozostaje złączyć model, później weld itp. . Dopiero później uvw unwrap
  11. Bardzo fajny model budynku. Otoczenie moim zdaniem też OK. Jedyne co mnie drażni to te odbicia w oknach. Sprawiają wrażenie jak się na nie patrzy że budynek to ściana a przez okna widać co jest o drugiej stronie :)
  12. chyba po prostu zlinkuj światło z obiektem. ikona przedstawia dwa kwadraciki połączone ogniwami łańcucha.
  13. Wydaje mi się że wystarczy zaznaczyć odp. poligony czy krawędzie i z tak zaznaczonymi zastosować MS. Co do grupowania - myslę że ma np. w animacji. W renderingu raczej nie.
  14. Jak już będziesz miał wymodelowaną piłkę to chyba najlepiej użyć modyfikatora FFD. Jednak to chyba nie wystarczy. Trzeba bedzie dodać edge aby uzyskać efekty pogniecenia. Co do materiałów to zależy przez co renderujesz czy przez Mental Ray'a czy V-ray'a a może przez coś innego. Masz referkę czyli fotkę którą dołączyłeś. Jeśli chcesz uzyskać taki sam efekt to przy modyfikacji materiału przyglądaj się referce.
  15. Macias4

    Vieport top w max 2009

    mirach - to nie to. wtdy pokazałby się napis user albo co inszego. Pewnie jest tak jak pisał Quadysz Quadysz - gówienka nie irytują. Możliwe że przez przypadek tak właśnie było. Jak wrócić do normalnego widoku z góry?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności