xxxander3000 Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Witam. Chodzi o meshsmooth dla zaznaczonych poly (lub edge?) jak to zastosować, czy w ogóle jest taka możliwość. chodzi o to : Chcę zrobić meshsmooth na zaznaczonych polygonach (a konkretnie chce wygładzić kanty w szczelinie którą widać na screenie więc może inaczej niż na polygonach). Jak zastosować meshsmooth na kawałku obiektu ? (szczegółowo- jak widać zrobiłem klapke wlewu paliwa w karoserii która jest już po MS zcollapsowana aby zrobić klapke na bardziej gęstej siatce i cała karoseria jest wygładzona ale teraz kanty klapki są niewygładzone, nie dam MS na cały obiekt bo będzie za gęsto, jak wygładzić krawędzie klapki). Bardzo proszę o pomoc. Jeszcze pytanko przy okazji. Chodzi o finalizacje modelu. Rozumiem, że najlepiej wszystkie modyfikatory zcollapsować na obiektach modelu ? na końcu zgrupować cały model? ma to jakieś znaczenie ? jakieś wady ? Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macias4 Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Wydaje mi się że wystarczy zaznaczyć odp. poligony czy krawędzie i z tak zaznaczonymi zastosować MS. Co do grupowania - myslę że ma np. w animacji. W renderingu raczej nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxxander3000 Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 (edited) Jak zaznacze np. poligony i dam ms to cały obiekt się wygładza. Próbowałem najpierw dać mesh select potem meshsmooth i dalej cały obiekt się zmienia... Nie wiem czy coś źle robie czy w ogóle coś pomijam. Może tak w ogóle się nie da ? Może jakiś inny sposób na realizacje tego zadania.... ??? Niech mi ktoś podpowie w tej kwestii... Chyba jest ktoś na forum kto zna temat. Edited February 25, 2011 by xxxander3000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 (edited) W modyfikatorze MeshSmooth na samej gorze masz pod SubdivisionMethod opcje Apply to Whole Mesh, jak chcesz wygladzic tylko zaznaczone wczesniej polygony to odznacz to i powinno byc git. Edited February 25, 2011 by MariushO Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxxander3000 Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 Tak ! :) o to chodziło, działa tak jak było w planie ;) Wielkie dzięki! Niby szczegół (z reszta jak to często bywa), ale znaczący i jakoś ciężko było samemu wpaść na to ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts