Jump to content

MariushO

Members
  • Content Count

    1,147
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

469 Excellent

About MariushO

  • Rank
    Member
  • Birthday 10/31/1979

City (optional)

  • Miasto
    Olesnica, Polska
  1. Hmmm, aż dziwi brak komentaży.
  2. Ruch kamery jest sztuczny, nie ma ciągłości fabuły...i tak wogóle to nie wiadomo o co chodzi. Wizualnie, też nieciekawie. Wiesz co? Sam nie wiem co chciałeś osiągnąć? Wygląda to na wczesne testy czegoś, co mogłoby być wielkie. Jeśli stwierdziłeś, że to efekt koncowy, to jest marnie!
  3. Słuchaj swojego chłopaka ! Jak jemu jest wygodniej to i Tobie. Spróbuj pozycji odwrotnej albo poderwij maxa lub modo, moze bedzie Ci lepiej? Zapoznaj sie z mayka i gwarantuje mile spedzone chwile. Bez podtekstow...polecam nowe znajomości, może zakochasz sie w którejkolwiek?
  4. Da się rade, jeśli masz umiejętności.Program to tylko otoczka i narzędzie, ktore wykorzystujesz. Jakoś nie jestem zwolennikiem jednego programu i choć kocham Maye, to lubie maxa do modelowania i tak ze wszystkim. Jeśli latwiej, lub szybciej zrobisz coś w innym programie, to nie zastanawiaj się. Poznaj soft jaki podoba sie Tobie i działaj w nim.(Kwestia ekonomiczna zmusza do wyboru, jak kogoś nie stac na zakup kilku programów.)
  5. Chyba za bardzo generalizujesz. A co powiesz o osobach robiacych swietne modele w zbrushu i calkowicie nieumiejacych rysowac? Tu nie chodzi o umiejetnosci rysowania, tylko o "zmysł graficzny" i wyobraźnię. Jesli widzisz w myślach co chcesz zrobić, to zrobisz to dużo bardziej efektywnie od osoby, która "nie widzi" w głowie tego co chce zrobić.
  6. Dobry program do modelowania typu max, modo, cinema, maya itd. plus zBrush do detalu. Takie jest moje zdanie. I w tej chwili, nie wazne, ktory wybierzesz, bo wszyskie oferuja podobne funkcjie, to tylko kwestia preferencji. Jesli zechcesz bazowac tylko na zbrushu, to pewne rzeczy trudniej bedzie zrealizowac(czytaj wiekszym nakladem pracy).
  7. Drwina i sarkazm wynika z Twojego uporu, pomimo informacji jakie uzyskałeś. I nie jest to tylko na "polskich" forach, ale nawet na koreańskich ;). Czytaj ze zrozumieniem co ktoś inny Ci odpisuje, to unikniesz drwiny i sarkazmu!
  8. Exteriory dużo lepiej, jeśli chodzi o wnetrze, to drewno przytłacza i dusi. Nie chciałbym spędzić czasu w tym pomieszczeniu dłużej niz kilka minut. Troche więcej różnorodności materiałow. Ja wiem, że architekci i wizkowcy będą się zachwycać, ale nawet w stosunku do ujęc zewnętrznych, jes wiele niedoróbek. Drzewa na pierwszym planie powinieneś dopracowac. I poraz kolejny ptaki i ładowanie do scen zwierzęta, które niekoniecznie pasuja, ale ładnie wyglądaja. Sory, ale oceniam prace bardziej artystycznie. Ty poprostu zrobiles prace dla klienta, zeby mu sie spodobało.
  9. Hmmm...kwestia podejścia do biznesu. A co, render w vrayu robisz na sprzęcie klienta? Oczywiście wszystko polega na kasie, tak jak klient zaczął płacić wiecej za realistyczne rendery, tak z biegiem czasu zapłaci, za realtime. A co jak klient zrezygnuje ze statycznych wizek? W zamian za realtime? Koszty sie obniżą? Co jak klient ten DODATEK potraktuje jako końcowy produkt? Może niektórym "starym" wizkowcom, nie bedzie to na rękę i dlatego hejtują nowe technologie? Programiści uczą sie cały czas nowych jezyków, nowych standardów programowania. Specjaliści od VFX'ów ciągle muszą być na bieząco z nowinkami, bo wcześniej czy później znajdzie się inny specjalista co zrobi dokładnie to samo szybciej. Elektronicy muszą kontrolować rynek nowego sprzętu i podzespołów...i wiele jeszcze można wymieniać. Wiec dlaczego "wizkowcy" mają za złe, że powstaje nowy trend?
  10. Nowa technologia i nowe standardy ceny same się ustalą. Pytanie tylko, czy zakochani wizkowcy w "idealnych" renderach dostosują się do cen i nowych standardów. Czas pracy? A jak myślisz co zajmie Ci mniej czasu? Fejkowanie pewnych rzeczy w RealTime aby uzyskac dobry efekt i mieć pełną interakcje, czy fejkowanie w maxie oświetlenia i kombinowanie w ustawieniach vraya i czekanie 5 godzin na testowy render, po którym wychodzi, że parametr x rendera musisz ustawić o 0.01 jednoski wyżej.
  11. Nie tylko się zbliżyło ale powiedziałbym, że wyrównało. Doliczając do tego Cryengine ze świetną implementacją shadera roślinności, możliwości jest wiele. Czas RealTime nadchodzi nieuchronnie i raczej trzeba sie do tego przyzwyczaić. Samo UE4 w ostatnich miesiącach rozwinęło się niesamowicie. Inne silniki gonią jak tylko mogą. Occulus jest na ostatniej ścieżce do wydania finalnej wersji sprzętu, Leapmotion już działa z nowymi sterownikami całkiem nieźle. Technologia poszła do przodu a reszta musi za nią gonić.
  12. Połączenie UE4 i VR to całkiem niezłe rozwiazanie. Tym bardziej, że Occulus coraz lepiej zaczyna funkcjonowac. Cała dyskusja, opiera się, moim zdaniem, na podwyższonym stopniu trudności dla projektantów. Jednak ta technologia zacznie wymuszać pewne standardy, taka kolej rzeczy. I to dla projektantów będzie wyzwaniem, bo klient chcący zobaczyc projekt w real time, co zapewne w niedługim czasie się stanie, wymusi zadbanie o szczegóły, które możnabyło pominąc, renderujac kilka ujęć. Panowie "wizkowcy", chyba czas przestawić się na RealTime i VR. PS Ja sam, kupując mieszkanie, wolałbym pooglądać go wirtualnie, niż zobaczyć kilka ujęć, z idealnymi odbiciami, perfekcyjnym SSS na marmurze, czystym blurem w refleksach itd...itp... I bez znaczenia dla mnie byłoby, ze dane ujęcie renderowało sie 20 godzin.
  13. Najbardziej podchodzi mi ostatnia praca. PS. Mam nadzieje, ze to Twoj "nowy" wizerunek na maxie3d. To Twoje trzecie konto "oficjalnie", oby nie skonczyło sie tak jak poprzednie.
  14. Heh, tak czytam sobie te posty i myś[email protected] zbanowany a "Kramonizm" leci na potęge, @Azbesty gdzieś zaginął a jednak daje znaki z zaświatów. Może mniej bałaganu byłoby, jakby Autodeskowcy wypowiadali sie w wątkach odnoszących sie do programow Autodesku a Blenderowcy odnoszacych sie do Blendera. Juz nudne staja sie te wojny!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy