Jump to content

Greentea

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About Greentea

  • Rank
    Member
  1. Cześć. Dostałam właśnie zlecenie od kolesia z Australii na wymodelowanie postaci typu cartoon do kampanii na kickstartera. Ile wziąć za coś takiego biorąc pod uwagę, że będę się pewnie uczyć dużo w trakcie projektu i średnio byłoby rozliczać się o stawkę godzinową. Kurs $ australijskiego to obecnie 2,87 :P Facet ma fabrykę zabawek. Nie mam za bardzo portfolio także mogę się liczyć jako początkujący.
  2. Zainteresowałam się ostatnio importowaniem blend shapes z Zbrush'a do Mayi. Czy moglibyście powiedzieć, jak powinno się postępować, jeśli chce się połączyć dwa oddzielne mesh'e - głowy(z zbrushowymi blednami) oraz ciałem? Zriggować całą postać, później odseparować głowe, zrobić blend shapes, wrzucić do mayi na wierzch, pozostawiając wcześniejszą głowe? Nie mam pojęcia jak powinno się poprawnie połączyć to wszystko.
  3. Maciek Jutrzenka źle mnie zrozumiałeś. Ja znam Zbrusha w stopniu średniozaawansowanym, to nie tak, że mam zamiar uczyć się go od zera. Dłubię typowo postacie, a chciałabym zacząć modelować przedmioty. Co do pracy nie zgodę się - w infografikach jest niski próg wejścia, a zleceń z tego co widzę jest dużo. Przy Sculpt'cie trzeba mieć mocne portfolio na start. Z resztą przepraszam, ale nie tego dotyczy moje pytanie, ja mam już od dawna przemyślaną ścieżke kariery ;). 1pudel jeśli znam Zbrusha na poziomie organicznym, uważasz, że wystarczy mi on w zupełności do modelowania polygonowego? Trochę razi mnie brak 4 okien widokowych. Mój chłopak na początku dziubał w Zmodeler'ze, później bawił się w 3dsmax'ie i jednak było mu chyba wygodniej w tym drugim. Chętnie posłucham opini ludzi, którzy przesiadali się z innego softu na Zmodeler'a. :)
  4. Tak umiem, studiuje grafike na ASP. Najbardziej kręci mnie organika. Wiadomo, że Zbrush najlepszy. Potrzebuję jednak czasami wymodelować jakieś przedmioty i ogólnie chciałabym nabyć więcej kompetencji w tym zakresie ;). Pracy w organicznym 3D prędko nie znajdę i chciałam alternatywnie celować w infografiki i motion graphic, stąd między innymi wybór Cinemy(no i jest mega przyjazna w porównaniu do np. Maxa). Wizualizacja produkty też by się czasami przydała, modele low poly do gier.
  5. Hej. Miałam zamiar wgłębiać się bardziej w modelowanie polygonowe(do tej pory głównie sculpt), dokładniej w Cinemie 4D. Czy uważacie, że nowe narzędzie Zmodeler w Zbrush'u jest dużo efektywniejsze, niż do tej pory znane tradycyjne modelowanie w softach typu 3ds max itd? Jestem trochę skołowana czego się uczyć.
  6. Greentea

    Modele do gier

    Na jakim sofcie pracujesz? Cinema 4d?
  7. Ja mam dwa krótkie pytania. Interesuje mnie czy brałeś udział we wszystkich modułach na Animation Mentor? Druga kwestia to czy dużo osób u was w studiu było po internetowych kursach, a może bardziej ich edukacja pochodziła ze stacjonarnych szkół? Wiadomo, że internet jest pełen wiedzy, ale jestem ciekawa jak wygląda sytuacja :). Nie wiem czy zbierać fundusze na wyjazd do The Animation Workshop w Danii, czy wstrzymać się z tym i ciułać na AM.
  8. Maciej po tym spotkaniu stał się dla mnie największą inspiracją do działania. Nikt do tej pory nie zrobił na mnie takiego wrażenia. Szczerze, już straciłam nadzieję, że nagranie ukaże się w sieci, bardzo dziękuję organizatorom. :) Już nie muszę odświeżać wspomnienia aby się nie zatarło
  9. Czy pojawiła się może już jakaś przybliżona data udostępnienia nagrania? Spotkanie tak naładowało mnie energetycznie, że bardzo chętnie przeżyłabym to jeszcze raz :). Gratuluje i dziękuję za udane wydarzenie, czekam na następne.
  10. Cześć wszystkim! Staram się właśnie zastosować auto-rig AdvancedSkeleton w Mayce dla mojej postaci. Po załadowaniu mam jednak bardzo zaśmieconą strukturę, szczególnie dłonie. Próbowałam ukrywania z różnych opcji, ale nadal mam taki bałagan. Jakieś rady? Na trzecim obrazku pokazane jak to powinno wyglądać.
  11. Czy mógłbyś przybliżyć swój workflow? Zaczynałeś od modelu poly w Mayce czy od razu sculpting? Super praca :)
  12. Niestety porada ze skasowaniem historii nie zadziałała. Importowałam obiekt w nowej scenie, problem występował nadal. Zduplikowałam go i Mayka zaskoczyła, poprzedni dalej nie działa. Mam nadzieję, że już mi się to nie powtórzy. Dziękuje za odpowiedź.
  13. Uczę się właśnie modelowania postaci. W tym przypadku korzystam z metody modelowania z box'a. Nie wiedzieć czemu nie moge dodać krawędzi. Po użyciu Edge Loop Tool mój model zamienia się w prostopadłościan. To samo się dzieje, gdy próbuję zastosować Mirror Geometry. Jakieś rady? Przy innym modelu narzędzie działa bez problemu, a też było używane na połowie główki.
  14. Podsumowując to ile czasu zajęło ci osiągniecie tego poziomu w 3D? Ile średnio godzin dziennie zajmowałeś się tym tematem? Były to twórcze zrywy czy regularna praca codziennie? Czy próbowałeś może dostać się również do łódzkiej filmówki?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy