Jump to content

Featured Replies

Posted

Zainteresowałam się ostatnio importowaniem blend shapes z Zbrush'a do Mayi. Czy moglibyście powiedzieć, jak powinno się postępować, jeśli chce się połączyć dwa oddzielne mesh'e - głowy(z zbrushowymi blednami) oraz ciałem? Zriggować całą postać, później odseparować głowe, zrobić blend shapes, wrzucić do mayi na wierzch, pozostawiając wcześniejszą głowe? Nie mam pojęcia jak powinno się poprawnie połączyć to wszystko.

  • Replies 1
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Siema,

Musisz wyeksportować wszystkie, meshe z 1 leveleu przy włączonych poszczególnych layerach. I do tego wypalic displacement mapy/normal mapy. Co wybierzesz zalezy od Ciebie. Blendy meshowe skladasz normalnie, a displacmenty przez shader. Mozna na maskach. To juz bardziej skomplikowane chyba ;).

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy