Jump to content

Make My Day

Members
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About Make My Day

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Gdańsk
  1. Witam. Konto na tym forum założyłem już wieki temu, jednak powoli kończę studia, jakieś doświadczenie w branży też już posiadam i chciałbym zademonstrować kilka moich prac. Jeśli kogoś interesują siatki/poszczególne mapki czy inne detale to polecam wejść na moje Artstation, tam zazwyczaj oprócz renderu wrzucam jeszcze siatkę lub odnośnik do sketchfaba. W pracach używam 3ds maxa 2017, głównie używałem mental raya, ale ostatnio zacząłem próbować zabawy z v-rayem i jestem zachwycony. W niektórych pracach wspomagam się After Effectsem. Nie ukrywam, że jestem dość zadowolony z powstałych efektów i tych prac poprawiać nie będę. Jednakże parę spraw mnie nurtuje i może byłby ktoś na tyle uprzejmy, by wspomóc mnie dobrą radą, aby kolejne zamieszczane tu prace były coraz wyższej jakości. Po pierwsze - mam wrażenie, że moje rendery nie wychodzą dość ostre. Zakładając, że nie używam żadnych DoF'owych efektów, mogę jakoś wyostrzyć swoje rendery? Może powinienem np wyrenderować scenę w 4k i zrobić downscale do rozdzielczości FHD? Jest to dobry pomysł czy niezbyt? Po drugie - dopiero stawiam pierwsze kroki w obróbce i "postprocesach" wykonanych renderów. Czy to, że zacząłem używać after effectsa to dobry plan? Może powinienem wybrać jakiś inny program? Do AE mam dostęp, gdyż w pracy zdarzało mi się zajmować JAKĄŚ TAM obróbką wideo, ale w sumie czasem to bywa uciążliwe jak się pracuje tylko na jednej klatce w programie do edycji wideo. Pozdrawiam, Wojtek.
  2. Witam, Mam pytanie odnośnie tego jak wygląda relocation assistance. Na artstation/linkedinie sporo firm np w USA oferuje tego typu wsparcie a z racji, że za pół roku kończę inżyniera i nabiłem sobie 2 lata doświadczenia w branży to chciałbym uderzyć w zachód. Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie jak działa ta relokacja? Czy firma gwarantuje np miesiąc mieszkania a potem mam sobie po prostu poradzić? Jak to wygląda z biletem, wizą itp. Byłbym wdzięczny za informacje. Pozdrawiam, Wojtek.
  3. Hej. Portal działa na tej zasadzie: Na scenie znajdują się 2 sfery. Zewnętrzna i niewiele mniejsza od niej zewnętrzna. Kilka wyciętych polygonów imituje drzwi. Na kuli wewnętrznej nanosi się jako teksturę film 360 dzięki czemu wchodzisz w portal przenoszący Cię do nagranego filmu. Całość wyświetlana jest w okularach VR. Cały czas walczę i próbuję, ale ciągle seamy są zbyt widoczne :/
  4. Make My Day

    Unwrapping sfery

    Witam. Mam do Was zapytanie, gdyż zaczynam głupieć troszeczkę. W jaki sposób można zunwrapować sferę, by nałożyć na nią film 360? Chciałbym uniknąć szwów i zachować nierozjechany obraz. Dodatkowo sfera ma wycięte kilka polygonów, w miejsce których umieszczam model drzwi. Wygląda to mniej więcej tak: Pozdrawiam
  5. Dzięki. Właśnie tego chciałem się dowiedzieć. Jeszcze jedno pytanie - macie jakąś fajną stronę z różnymi ujęciami broni? Na starym kompie miałem w zakładkach taką, gdzie były fotki rozkręconych spluw, sfotografowane poszczególne części, magazynki, naboje, wszystko. Szukałem tego w googlach, ale nie mogłem dorwać.
  6. Witam. Możecie mi doradzić jak powinienem modelować broń palną? Zastanawiam się czy łatwiej pracować na boxach czy na planach. Nie wiem co jest bardziej opłacalne i co jest bezpieczniejsze dla siatki. Skupiam się głównie na broni nowoczesnej, ale nie futurystycznej. Pozdrawiam
  7. Ogólnie bardzo fajnie, tylko te włosy na rękach coś nie pasują i dłonie jakby z plasteliny :). Ale bardzo fajny pancerz.
  8. A teraz wejdź na 1 stronę swojego tematu i porównaj swój skill :). Niesamowity wzrost.
  9. File not found. Może ktoś podrzucić linkiem jeszcze raz? :)
  10. Witam. Zacznę się bawić w wizualizacje, ale mam pytanie. W różnych tutkach różnie pokazywano jak ustawiać oświetlenie sceny. Do okien "przystawić" Vray Light i oświetlić całość Vray Sunem czy słońce można pominąć? Jak to jest na tej scenie z 1 strony? Pozdrawiam.
  11. Powiem Ci jedną rzecz, która mi pomogła w organice, mimo, że nie jestem specem. Dużo lepiej mi się modeluje, gdy pierw coś zacznę rysować na kartce lub tabletem w PSie. Jak narysujesz około 10-20 głów z boków (bo tu głównie u Ciebie kuleje) powinien być spory przeskok w skillu :).
  12. jawdropper... Wygląda to wspaniale. Czekam na jakąś animację ze zniecierpliwieniem.
  13. Aktualnie wygląda jakby był z czekolady :D. Jakby miał jakiś zarost na teksturze czy delikatne przebarwienia, byłoby lepiej :).
  14. Skubaniec :D. Muszę też swoję Invictę wymodelować, bo nie wygląda na złożoną, a może mnie sporo nauczyć.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy