Jump to content

Recommended Posts

Witam, to mój pierwszy post na forum :). Będę umieszczał w tym wątku prace Wip i skończone w ramach opracowywania portfolio. Pracuję w Blenderze i okazjonalnie w Zbrushu, do tekstur używam Gimpa. Zajmuję się głównie game artem, organiką, ale nie stronię od innych prac :).

Na dobry(?) początek model w ramach zabawy blenderowym, dwuwarstwowym materiałem SSS skóry.

 

40724502.jpg

 

Pozdrawiam.

Edited by Szyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj. Shader skóry wygląda naprawdę dobrze, blaski w oczach sztucznie trochę wyszły, jakby dodane w postpro, za ostre wg mnie. Zaskoczenie przeżyłem że to z Blendera, jakość renderingu bardzo dobra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@up Dzięki :) refleksy na oczach faktycznie mocno podbiłem w postpro. I dlatego...

 

 

[ATTACH=CONFIG]85678[/ATTACH]

 

... dostał nowe oczy (i włosy ;)). Render tak samo miękki i ciepły jak poprzedni.

 

Wrzucam jeszcze starszy render, który zrobiłem do szkoły na Wok w wolnym czasie. Praca była rozluźniająca :).

 

[ATTACH=CONFIG]85679[/ATTACH]

 

Mam nadzieję, że byle tyłek nie zmusi mnie do oznaczenia wątku [+18]. Kiepsko by było, gdybym nie mógł przeglądać własnej teczki ;).

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postanowiłem, że z pana z pierwszego postu zrobię całą postać, nie wiem tylko na kiedy się wyrobię. No ale w końcu są wakacje. W zamyśle lekkozbrojny najemnik w klimacie fantasy, czy coś. Tak czy siak inspirowany "Wiedźminem".

 

panqr.jpg

 

Mam nadzieję, że się podoba, no a jak się nie podoba to oczywiście pisać co.

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie bardzo fajnie, tylko te włosy na rękach coś nie pasują i dłonie jakby z plasteliny :). Ale bardzo fajny pancerz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za feedback. Dorobiłem dół, bawiłem się trochę rękami i zmieniłem owłosienie na rękach, choć cały czas nie pasuje mi w 100%.

 

panm.png

 

Zostały do zrobienia jakieś metalowe dodatki (naramienniki, nagolenniki?), broń i rigg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję najpierw poprawić mu jeszcze facjatę, bo od reszty modelu odstaje na niekorzyść. Szczególnie usta i okolice.

P.S. Też lubię lyncha;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co jest nie tak z ustami i okolicami, anatomią twarzy w ogóle? Przy oglądaniu tego samego ryja (bo twarzą tego nazwać nie można- jest brzydki celowo) traci się dystans i pewnie wydawałby mi się anatomicznie poprawny nawet z trąbą ;).

 

(Z Lynchem z avatara często jestem mylony: "no nie mów, że to jakiś komik, ja przez cały czas myślałem, że to ty!" ;p)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie przerysowałeś okolice oczu - zarówno łuki brwiowe jak i powieki. Zmarszczki mimiczne wokół ust są oddalone od nich na pół twarzy - przechodzą niemal przez środek policzka. Bruzdy na czole są około 2 razy za duże - człowiek nie może tak zmarszczyć czoła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurczę, mogę poprawić tylko to co mogę zmienić teksturami, używam i normal i displace map mogę zmienić sporo ale nie wszystko. Zgodzę się z łukami brwiowymi, powiekami i czołem (szczególnie z czołem- co ja myślałem jak to rzeźbiłem) wydaję mi się, że jestem w stanie to wygładzić edytując tekstury.

Co do ust i zmarszczek mimicznych- poprawienie tego byłoby udręką, poza tym nawet mi się to podoba. Ludzie są różni, ten koleś jest po prostu brzydki, ma brzydką cerę i głębokie zmarszczki, no i specyficzne, bardzo głębokie bruzdy mimiczne oddalone od ust. Wygląda przez to trochę jak szympans, ale nie przeszkadza mi to.

 

Wielkie dzięki za feedback.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ramach odpoczynku, szybki WiP. Spider-man lowpoly 5840 trójkątów, zainspirowany kreskówką "Spectacular Spider-man".

 

webhead.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej fajny ten najemnik, można poprawić tu i tam ale generalnie bardzo fajnie to się rozwija!

Share this post


Link to post
Share on other sites

the_amazing_spider_man_by_szyximus-d58fq5o.png

 

Jak skończyłem pajączka to mogę wrócić do najemnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda jakbyś zrobił jakiegoś overa w PS, ale świetny, świetny ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawiłem twarz, dla riggu musiałem zrobić model lowpoly ciała, wyszło 11354 poly. Jak wszystko pójdzie dobrze i nikt na forum nie uświadomi mi jakiejś wielkiej luki, zrobię tło i następny render wyląduje w zakończonych.

 

pan1s.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

facezon.jpg

 

Przysiadłem do kobiecej twarzy. Czekam na opinie anatomicznych nazistów bo niestety nie jestem w tej sprawie specjalistą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jest śliczna i ma charakter (podobna do Snejanny/Abbie - kto to? - nie powinieneś tego wiedzieć :) ),

troszkę bym tylko bródkę uwypuklił z przodu pod dolną wargą a za to uklepał trochę (zwęził brodę) poniżej kącików ust i nie wiem, czy z tak idącymi loopami na szyi uda się ogarnąć okolice obojczyka. często widziałem i tak sam robię, że puszczam loopy pionowe wzdłuż mięśnia mostkowo-obojczykowo-sutkowego http://pl.wikipedia.org/wiki/Mięsień_mostkowo-obojczykowo-sutkowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbuję uzyskać ładny, real-timowy materiał skóry w viewporcie blendera. Zrobiłem więc nową buźkę i testuję. Zrobiłem low-poly oczy i wnętrze jamy ustnej.

 

[ATTACH=CONFIG]88553[/ATTACH]

 

Chciałbym testować na tej głowie animacje i animowane zmarszczki (normalmapy). Ma ktoś na to jakiś patent?

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

może spytaj w dziale blenderowym. Lepszy target.

 

Materiał fajny, ale gały za duże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi mi o ogólne tipsy co do realtimowych materiałów. Wiele rozwiązań z innych softów/ silników jakoś mogę jakoś zaadaptować do node'ów blenderowych. Finalnie pewnie i tak wyląduje w UDK. No a poza tym chodzi mi głównie o wskazówki co do animowanych zmarszczek :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

leef.jpg

 

Jak chyba każdy blenderowiec, zakochałem się w cycku (lepiej późno niż wcale). Myślę nad zrobieniem z tego fanartu inspirowanego pewną grą, jest ktoś już w stanie zgadnąć którą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokemony? Wnioskuje po ogromnych mangowych oczach. :3 Też robię często ten błąd, zmniejsz je znacznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy