Jump to content

Rushhash

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Rushhash's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

16

Reputation

  1. Dzięki bardzo, porównania do Katedry biorę za najwyższej rangi komplement (wszak to był moment kiedy postanowiłem, że to właśnie chcę w życiu robić xD). Co do tego ujęcia co sprawia wrażenie poklatkowego... To ja mam też z nim problem, ale czasami są takie momenty w życiu, że człowiek postanawia, że pora coś skończyć i przestać dłubać, i tak właśnie to ujęcie trafiło do finału, chociaż nie jestem z niego zadowolony xD
  2. Krótka animacja zrobiona w Blenderze i wyrenderowana za pomocą Evee. Muzyka i dźwięk: Andrzej Janicki Model głównej postaci: Nata Góra oraz Piotr Pabian
  3. Dzięki;) sam dopiero zauważyłem to niebo:D tak to jest jak czlowiek na "zombie modzie" postpro robi;p
  4. Dzięki za komenty;-) Morton dobrze Ci się kojarzy bo mi tez cały czas siedziało zejście do piekła z pierwszego "Diablosa", wilk jak to wilk, ale śmierci zapieprzającej po dusze to już nikt nie zauważył;p A co do czasu pracy to zajęło mi to jeden dzień bo ostro na gwałt była wizka potrzebna;-)
  5. Witam wszystkich, Chciałem podzielić się z wami moją pracą którą zrobiłem jakiś czas temu do projektu znajomej. Do pracy użyłem 3d Studio + Vray. Chętnie usłysze wasze opinie. Pozdrawiam i czekam na krytyke;-)
  6. Dobra poprawiłem trochę pierwszy render, drugi muszę zostawić na wieczór;p
  7. Witam, Chciałem podzielić się z Wami moją ostatnią pracą, która stworzyłem z braku ciekawszych zajęć;).Od razu chciałbym prosić o wyrozumiałość wszelkich fanów awiacji, gdyż model zaprezentowanego tu śmigłowca AH-64 Apache, potraktowałem dosyć luźno i pewnie znajduje się w nim trochę herezji. Będę wdzięczny za wszelkie opinie. Pozdrawiam i czekam na komentarze.
  8. dzięki wielkie za wszelkie uwagi, kurcze muszę zwracać większą uwagę na detale;-)
  9. Co tu mówić, wizualizacja domku. Czekam na opinie.By rushhash
  10. Miałeś racje Maciek, wystarczyło trochę większe rowki zrobić i wszystko gra, dzięki wielkie;) Tak to teraz wygląda, co wy na to?
  11. Myślałem z tym modelowaniem ale to bez sensu;p spróbuje większe rowki, może faktycznie tu leży problem.. na zbliżeniach lepiej wygląda;-)
  12. No ta mapka bumpa jest duzo większa, a jak robię tak jak ty napisałeś że bez bumpa tylko tą mapę do reflect i Rglossines to owszem rowki widać ale światło się lipnie zagina i kolory robią się na materiale ostro wyblakle...
  13. własnie o to chodzi, że bump jest na blachach, tylko nie wiem czemu tak kiepsko wygląda a testowałem już dziesiątki ostawień chyba;p.
  14. Render to vray, sorry że nie napisałem. Sampling na 8 jest, spróbuje zwiększyć zobaczymy co się stanie;-)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy