Skocz do zawartości

bulwa11

Members
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

bulwa11's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

12

Reputacja

  1. Dzięki wielkie, o to mi chodziło :) ehh z jakiegoś powodu nie da rady zapętlić animacji poprzez 'range of time'. Jakbym bipeda nie zaznaczał opcja ta jest nie aktywna ("szary" przycisk) :(
  2. Dzięki, filmik z pewnością przyda się do 'dopieszczania' chodu ;) Natomiast w dalszym ciągu nie wiem jaki jest kolejny etap po zrobieniu jednego cyklu chodu zwierzaka, co zrobić żeby zaczął się przesuwać po scenie zachowując synchronizację ze stworzoną animacją ruchu jego łap. Jak się tak zastanawiam to nawet nie wiem jak wygląda 'workflow' przy robieniu 2 minutowych animacji. Ustawić sobie 2880 klatek na timeline'ie? Brzmi strasznie :P
  3. Witam. Animacja to zupełnie nie moja działka, na co dzień raczej tworzę pojedyncze klatki ;) Ale przyszło mi zrobić mały projekt z animacji. Postać (kota) już zrobiłem poprzez wykorzystanie maxowego Biped. Zrobiłem także cykl chodu. I nie wiem co dalej. Kotek macha nóżkami w kółko ale nie wiem jak zmusić go, aby zaczął sobie chodzić po scenie ;). Strasznie mi ciężko znaleźć jaką pomoc, jedyne co znajduje to albo jak zrobić to co już mam, albo chód z wykorzystaniem automatycznych kroków. Czy ktoś może mi doradzić? Nie chce robić cudów, na początek po prostu będę wniebowzięty jak kotek przejdzie kilka kroków po plane'ie ;) Próbowałem sobie radzić poprzez auto key i przesuwanie bipeda po plane'ie ale daje to straszliwe rezultaty... Pozdrawiam Piotr
  4. Jeśli używasz kamery vrayowskiej to możesz tam pobawić się ustawieniami takimi jak 'film speed', 'shutter speed', możesz też zwiększyć intensywność świateł
  5. Znów mało czasu na dłubanie. Coś się wczoraj złego podziało z podłogą, nie wiem czemu bo nie ruszana ;/ Ruszałem jedynie materiały kołdry,poduszek oraz krzesła i firanki Materiał kołdry mi się nie podoba, wygląda strasznie płasko, do tego po moich eksperymentach odbija troszkę otoczenie :D Dużo czasu straciłem też na problemie zamykania się maxa. Winowajcą był displacement, po kliknięciu przycisku render po kilku sekundach program po prostu się wyłączał. Po skasowaniu obiektów z displacement jest lepiej, ale też zdarza się mu wysypać na początku renderu :( edit Udało się naprawić podłogę.
  6. Witam. Zająłem się kolejnym wnętrzem. Salon podpatrzony z jakiejś gazetki, nie mam na celu skopiować go tylko luźno się wzoruje na nim. Soft: 3dsMax 2012 Render: Vray modele: własne materiały: około 50% z vraymaterials.de, druga połowa moja, widok za oknem znaleziony w google. scena świecona vray sun'em oraz kilkoma vray lights Zegar, który wywołał dziwne problemy ze światłem wyrzuciłem, bo mi nie bardzo pasuje. Na pierwszym planie mam problem z materiałem szkła na tych szafkach, cały czas próbuje go naprawić. Napiszcie co sądzicie bo brakuje mi opinii kogoś innego oprócz mnie :)
  7. nauka modelowania trwa ;) chciałem żeby wyglądało jakby hydrant był pokryty grubą warstwą farby.
  8. wygląda fajnie :) ja planuje wymodelować moją szosę Gianta ;) ale najpierw trzeba się podszkolić w modelingu. W Twojej scenie oddalił bym kamerę trochę i zmienił tło, a dokładniej widoczną linię pomiędzy "podłogą" i "ścianą" ;)
  9. Dzięki wszystkim za pomoc. Udało się :) Kluczem było właśnie dodanie edgów pomiędzy łukiem i przeciwnymi krawędziami. Podobnie kombinowałem wcześniej ale jednak bez przekonania i nie wychodziło, ale teraz się już udało.
  10. Witam, mam problem z zastosowaniem modyfikatora TurboSmooth na blacie biurka. Blat jest nietypowy: [ATTACH=CONFIG]88676[/ATTACH] Wykonałem go metodą trochę chałupniczą: narzędziem ProBoolean (odjęcie cylindra od box'a) Problem polega na tym, że nijak nie mogę sprawić żeby TurboSmooth zadziałał poprawnie i ładnie wygładził krawędzie. Nawet mimo tego, że w moim mniemaniu wszystkie edge tworzę poprawnie - włączam TS'a i: [ATTACH=CONFIG]88677[/ATTACH] Męcze już 3 godzinę, teraz już bardziej dla zasady ;/
  11. trochę podziałałem dziś i oto efekt: Uploaded with ImageShack.us jutro pasuje wymodelować kilka zapychaczy ;)
  12. Wielkie dzięki za pomoc :) Co do słońca to troszkę namieszałem ponieważ na renderze były inne ustawienie niż ja pokazałem (size 3.0, intensity multipler 1.0, natomiast właśnie po lekturze tego co podałeś zmieniłem te wartości i je tu wkleiłem) Zmieniłem ustawienie według wcześniejszych porad i wyszło tak: Jest dużo lepiej :) Czym się kierować w ustawieniach rendera do ostatecznych renderów w jak najlepszych ustawieniach? (nie zwracając uwagi na czas renderu) edit: teraz zmienię kamerę i dalsze ustawienia rendera, zobaczymy co wyjdzie.
  13. Dzięki za rady, na pewno wypróbuje. Vray lighty w oknach mam, 'sky portal' też ale nie miałem zaznaczonego 'simple' co też przed chwilą uczyniłem. Ustawienia rendera: ustawienia kamery i światła (mr sun i vraylight)
  14. prawie roczek minął i wróciłem do maxa. Pokój zacząłem kilka dni temu od zera. W tamtym jak zacząłem sprawdzać to wymiary z kosmosu wychodziły. Na obecną chwilę: Teraz wymiary się zgadzają z rzeczywistymi. Pytanie: co zrobić z tym słońcem wpadającym przez okno? Nie mam nic przeciwko temu żeby padało na podłogę czy inne obiekty ale w tym momencie jest masakrycznie przepalone i nie daje rady tego zmienić. No i artefakty (kropki) na belkach pod sufitem dziwne.
  15. dzięki ;) Co według Was można by tu polepszyć, aby nadać trochę hmm fotorealizmu (?). Materiały, światło, modele ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności