_Mich@l_ Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Mam dręczący mnie problem, udało mi się już za pomocą tutoriali stworzyć spiralę w Sketchupie Pro. Jednak nie jest to do końca tym czego potrzebuję. Posiadam spiralną linię, odniesienie według której chciałbym stworzyć powierzchnię. Mój największy sukces to stworzenie powierzchni prostopadle do tej linii oraz za pomocą narzędzia "Follow Me Tool" powieliłem wzdłuż niej ten element. Efektem była powierzchnia, ale zapadająca się do środka, co nie jest tym, czego szukam. Mam Sketchup Pro 8 licencjonowaną wersję oraz mogę zainstalować Trial'a 3ds Max 2010, bo mam na dysku instalkę i z niego wyeksportować do Sketchupa, jednakże na 3Ds'ie nie znam się prawie w ogóle. Możecie mi podpowiedzieć jak mogę uzyskać ten efekt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr7979 Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Chodzi Ci o taki efekt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mich@l_ Posted January 26, 2011 Author Share Posted January 26, 2011 Tak, własnie ten! Więcej poly ofc, ale o to mi własnie chodzi. Masterze mój, powiedz jak? Link to comment Share on other sites More sharing options...