Dibo Napisano 6 Czerwiec 2004 Napisano 6 Czerwiec 2004 Czy mozna samemu przesowac kosci ktora są juz inverse kinematic? Bo zrobilem noge, jednak podczas animacji poprzez IK nie wygina sie tak jakbym chcial, wiec zaznaczam kosc i chce ją troche obrócic ale nie idzie. Czy da sie to jakos zrobic?
dr Ug Napisano 7 Czerwiec 2004 Napisano 7 Czerwiec 2004 Wylacz button Enabled w IK Solver Rollout (HI Solver). Teraz juz mozesz obracac koscia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się