Napisano 27 Styczeń 201114 l ma pytanie chce sobie wyrenderować kanał alfa (taki jak w załączniku) aby potem użyć go w photoshopie żeby zrobić deph of field bo w samym 3ds maksie wygląda słabo, i robię nastepujące kroki tworze materiał standart w self ilumination wrzucam falloff a następnie w nim wybieram jako Fallof Type Distance Blend, z reszta wszystko widać na załaczonych screenach, jednak cały czas nic mi nie wychodzi tylko cały czarny render, pomocy
Napisano 27 Styczeń 201114 l nie alpha - a zdepth. Powinno zadziałać jak użyjesz scanline. edit: musisz dopasowac parametr "far distance" w mapie fallof, do skali sceny. A nie prościej użyć zdepth w render elements ? Edytowane 27 Styczeń 201114 l przez Kub@
Napisano 27 Styczeń 201114 l Autor no wiec tak spróbowałem pomieszac troche wartosciami z fallofa cos wychodzi ale jest kolorowe a chyba nie oto chodzi, po włączeniu w render elements "zetdepha" renderuje sie czarny obraz :(,
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto