Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ma pytanie chce sobie wyrenderować kanał alfa (taki jak w załączniku) aby potem użyć go w photoshopie żeby zrobić deph of field bo w samym 3ds maksie wygląda słabo, i robię nastepujące kroki tworze materiał standart w self ilumination wrzucam falloff a następnie w nim wybieram jako Fallof Type Distance Blend, z reszta wszystko widać na załaczonych screenach, jednak cały czas nic mi nie wychodzi tylko cały czarny render, pomocy

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

nie alpha - a zdepth.

Powinno zadziałać jak użyjesz scanline.

 

edit: musisz dopasowac parametr "far distance" w mapie fallof, do skali sceny.

 

A nie prościej użyć zdepth w render elements ?

Edytowane przez Kub@
Napisano

no wiec tak spróbowałem pomieszac troche wartosciami z fallofa cos wychodzi ale jest kolorowe a chyba nie oto chodzi, po włączeniu w render elements "zetdepha" renderuje sie czarny obraz :(,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności