Vit Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 ma pytanie chce sobie wyrenderować kanał alfa (taki jak w załączniku) aby potem użyć go w photoshopie żeby zrobić deph of field bo w samym 3ds maksie wygląda słabo, i robię nastepujące kroki tworze materiał standart w self ilumination wrzucam falloff a następnie w nim wybieram jako Fallof Type Distance Blend, z reszta wszystko widać na załaczonych screenach, jednak cały czas nic mi nie wychodzi tylko cały czarny render, pomocy
Kub@ Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 (edytowane) nie alpha - a zdepth. Powinno zadziałać jak użyjesz scanline. edit: musisz dopasowac parametr "far distance" w mapie fallof, do skali sceny. A nie prościej użyć zdepth w render elements ? Edytowane 27 Styczeń 2011 przez Kub@
Vit Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 Dzięki Kuba zaraz wypróbuje twoje rozwiązanie :)
Vit Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 no wiec tak spróbowałem pomieszac troche wartosciami z fallofa cos wychodzi ale jest kolorowe a chyba nie oto chodzi, po włączeniu w render elements "zetdepha" renderuje sie czarny obraz :(,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się