Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ma pytanie chce sobie wyrenderować kanał alfa (taki jak w załączniku) aby potem użyć go w photoshopie żeby zrobić deph of field bo w samym 3ds maksie wygląda słabo, i robię nastepujące kroki tworze materiał standart w self ilumination wrzucam falloff a następnie w nim wybieram jako Fallof Type Distance Blend, z reszta wszystko widać na załaczonych screenach, jednak cały czas nic mi nie wychodzi tylko cały czarny render, pomocy

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 993
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie alpha - a zdepth.

Powinno zadziałać jak użyjesz scanline.

 

edit: musisz dopasowac parametr "far distance" w mapie fallof, do skali sceny.

 

A nie prościej użyć zdepth w render elements ?

Edytowane przez Kub@

Napisano
  • Autor

Dzięki Kuba zaraz wypróbuje twoje rozwiązanie :)

Napisano
  • Autor

no wiec tak spróbowałem pomieszac troche wartosciami z fallofa cos wychodzi ale jest kolorowe a chyba nie oto chodzi, po włączeniu w render elements "zetdepha" renderuje sie czarny obraz :(,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności