Skocz do zawartości

Problem z rozmazujacym sie blueprintem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiec tak jak w temacie, jestem poczatkujacy w 3dmaxie i chce stworzyc swoj pierwszy porzadny projekt, problem jest tego typu ze jak zgrywam na plane blueprinta obrazek sie rozmazuje i nie wyglada to za ciekawie. Jako ze chce stworzyc cos porzadnego nie chce pracowac na niedopracowanym blueprincie.

Oczywiscie wymiary plane sa identyczne jak obrazek w formacie .png

 

korzystam z tego tutka :

 

Prosze o szybka pomoc

Pozdrawiam Kregox

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

bije sie w piers bo nie przeczytalem FAQ.

 

Po zrobieniu wszystkiego co bylo tam napisane efekt sie polepszyl lecz nadal nie jest to w 100% dokladny rysunek dalej pojawiaja sie przerwy w liniach

jakies porady ;?

 

//

edit

gdy odznaczylem opcje match bitmap~~~ i dalem rozdzielczosc na max'a background 1024/dl 512

obrazek o rozmiarach 320/192 nie rozmazal sie w ogole natomiast obrazek juz 700x200 nie nalozyl sie idealnie

Edytowane przez Kregox
Napisano

Dziala dziala. trzeba zrobic opcje 2 dla plikow wiekszych niz 1024 pixele w jednym z kierunkow. wtedy pierwsza opcja nie zmienia nic, natomiast przy korzystaniu z directx shader wszystko wyglada super. mozna sie bawic teraz bo wrzucanie map w tlo lub korzystanie specjalnie z mniejszych map jest udreka. ta opcja jest wporzadku bo nie zostawia zadnych proxy, ktore zajmuja miejsce. jak ktos duzo korzysta z tego to miejsce jest wazne bo mi bmp proxy dla jednego projektu potrafi zajac 400 MB +. jednak warto tutaj dodac, ze jest cos takiego jak bmp proxy. przy mapach wielkosci 60k x 60k pixeli bmp proxy okazuje sie dosc przydatne. bo jest szybkie.

render setup>zakladka common>ramka bitmap proxies klikamy setup

otwiera sie okno global settings and defaults for bitmap proxies

w tym oknie zaznaczamy opcje enable proxy system i dobieramy downscale map jak juz potrzebujemy w rozwijanym oknie( ja zwykle biore opcje third)

nastepnie w ramce zostawiamy 512 pixeli.

pod spodem, w ostatnim z rozwijanych ramek (render mode) wybieramy render with proxies (high performance, low memory) i klikamy Ok, generate proxies now. czekamy chwilke, zamykamy okienko i mozemy cieszyc sie ladnymi mapami, ktore nie mula nam komputera.

pozdrawiam i dzieki za informacje o directx shader.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności