Kregox Napisano 28 Styczeń 2011 Share Napisano 28 Styczeń 2011 Wiec tak jak w temacie, jestem poczatkujacy w 3dmaxie i chce stworzyc swoj pierwszy porzadny projekt, problem jest tego typu ze jak zgrywam na plane blueprinta obrazek sie rozmazuje i nie wyglada to za ciekawie. Jako ze chce stworzyc cos porzadnego nie chce pracowac na niedopracowanym blueprincie. Oczywiscie wymiary plane sa identyczne jak obrazek w formacie .png korzystam z tego tutka : Prosze o szybka pomoc Pozdrawiam Kregox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 28 Styczeń 2011 Share Napisano 28 Styczeń 2011 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 Dlaczego nikt nie cyzta z FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiroo Napisano 28 Styczeń 2011 Share Napisano 28 Styczeń 2011 polecam jeszcze to : http://www.smcars.net/forums/3d-studio-max/25532-tutorial-3dsmax-quality-blueprints-using-dx-shader-material.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kregox Napisano 28 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2011 (edytowane) bije sie w piers bo nie przeczytalem FAQ. Po zrobieniu wszystkiego co bylo tam napisane efekt sie polepszyl lecz nadal nie jest to w 100% dokladny rysunek dalej pojawiaja sie przerwy w liniach jakies porady ;? // edit gdy odznaczylem opcje match bitmap~~~ i dalem rozdzielczosc na max'a background 1024/dl 512 obrazek o rozmiarach 320/192 nie rozmazal sie w ogole natomiast obrazek juz 700x200 nie nalozyl sie idealnie Edytowane 28 Styczeń 2011 przez Kregox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adanedhel Napisano 24 Maj 2011 Share Napisano 24 Maj 2011 Dziala dziala. trzeba zrobic opcje 2 dla plikow wiekszych niz 1024 pixele w jednym z kierunkow. wtedy pierwsza opcja nie zmienia nic, natomiast przy korzystaniu z directx shader wszystko wyglada super. mozna sie bawic teraz bo wrzucanie map w tlo lub korzystanie specjalnie z mniejszych map jest udreka. ta opcja jest wporzadku bo nie zostawia zadnych proxy, ktore zajmuja miejsce. jak ktos duzo korzysta z tego to miejsce jest wazne bo mi bmp proxy dla jednego projektu potrafi zajac 400 MB +. jednak warto tutaj dodac, ze jest cos takiego jak bmp proxy. przy mapach wielkosci 60k x 60k pixeli bmp proxy okazuje sie dosc przydatne. bo jest szybkie. render setup>zakladka common>ramka bitmap proxies klikamy setup otwiera sie okno global settings and defaults for bitmap proxies w tym oknie zaznaczamy opcje enable proxy system i dobieramy downscale map jak juz potrzebujemy w rozwijanym oknie( ja zwykle biore opcje third) nastepnie w ramce zostawiamy 512 pixeli. pod spodem, w ostatnim z rozwijanych ramek (render mode) wybieramy render with proxies (high performance, low memory) i klikamy Ok, generate proxies now. czekamy chwilke, zamykamy okienko i mozemy cieszyc sie ladnymi mapami, ktore nie mula nam komputera. pozdrawiam i dzieki za informacje o directx shader. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi