Napisano 7 Czerwiec 200420 l Zrobilem sobie schody i pilke (softbody reactor) no i teraz gdy reactor mi liczy animacje obijania tej pilki to ona odbija sie po tych schodach na dol (przy odpowiednim gravity dla x i z ) ale po pierwszym odbiciu powinna juz dostac rotacji jakiejs a ona sie tylko tak odbija po schodach bez zadnej rotacji ,jak to zrobic zeby dostala tej rotacji ,czy mam recznie zanimowac ta rotacje czy da sie to w reactorze zrobic??
Napisano 7 Czerwiec 200420 l Mozesz recznie, tylko wtedy musisz w reactorze ustawic by liczyl od 2 klatki...
Napisano 7 Czerwiec 200420 l Autor aha no czaje ,tylko dokladniej to chodzi o tozebym na calej dlugosci animacji ustawil rotacje a od drugiej klatki animacje w reactorze??
Napisano 8 Czerwiec 200420 l Autor No to jak dokladnie z tym jest ,reactor moze liczyc od pierwszej klatki a klucz rotacji ma zaczynac od drugiej??? jesli nie to prosilbym o dokladniejsze wytlumaczenie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto