Kamil Ciechanowicz Napisano 7 Czerwiec 2004 Share Napisano 7 Czerwiec 2004 Zrobilem sobie schody i pilke (softbody reactor) no i teraz gdy reactor mi liczy animacje obijania tej pilki to ona odbija sie po tych schodach na dol (przy odpowiednim gravity dla x i z ) ale po pierwszym odbiciu powinna juz dostac rotacji jakiejs a ona sie tylko tak odbija po schodach bez zadnej rotacji ,jak to zrobic zeby dostala tej rotacji ,czy mam recznie zanimowac ta rotacje czy da sie to w reactorze zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nimrod Napisano 7 Czerwiec 2004 Share Napisano 7 Czerwiec 2004 Mozesz recznie, tylko wtedy musisz w reactorze ustawic by liczyl od 2 klatki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil Ciechanowicz Napisano 7 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 7 Czerwiec 2004 aha no czaje ,tylko dokladniej to chodzi o tozebym na calej dlugosci animacji ustawil rotacje a od drugiej klatki animacje w reactorze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 7 Czerwiec 2004 Share Napisano 7 Czerwiec 2004 Wystarczy że dasz klucz rotacji w 3 klatce jeśli reactor ma od 2 liczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil Ciechanowicz Napisano 8 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 8 Czerwiec 2004 No to jak dokladnie z tym jest ,reactor moze liczyc od pierwszej klatki a klucz rotacji ma zaczynac od drugiej??? jesli nie to prosilbym o dokladniejsze wytlumaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się