Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Marek Smoliński, właściciel nie sformalizowanej jeszcze firmy.

 

stanowisko: grafik 3D, animator, może być dla kilku osób - pojedyncze zlecenie, nie umowa o pracę, choć chętnie w charakterze współpracownika w firmie.

 

Dane zleceniodawcy: Marek Smoliński

[email protected]

727 653 816

 

 

Potrzebuję animacji postaci zrenderowanych do 2D, widok z góry jak w GTA 1 i 2, z różnymi warstwami, tj.: buty, nogi, tors, ręce, głowa, przedmioty trzymane w rękach - żeby można było tworzyć różne kombinacje i w prosty sposób zmieniać ich kolory; wymiary 40x40 pikseli, format PNG). Animacje będą przedstawiały walczących ze sobą herosów w grze mmorpg.

 

Stanowisko 1: przygotowanie animacji - myślę o motion capture, jednakże ze względu na małe wymiary być może obędzie się prostszą techniką, a być może będzie ona nawet lepsza (bo animując ręcznie można zrobić coś lepszego niż realistyczne)

 

Stanowisko 2: przygotowanie modelu - trudno mi powiedzieć jaka jest trudność w przygotowaniu modelu, który będzie renderowany do 40x40 px. Chciałbym jak najlepszego wyglądu, choć to pewnie nic Wam nie mówi. Postacie muszą być wyraźne, jaskrawe, oraz dynamiczne jak cholera - powiewające włosy i tkaniny i być może zainteresowany zaproponuje coś jeszcze. Model w zasadzie nie potrzebuje twarzy, bo nigdy jej nie widać (widok GTA 1 i 2)

 

3. Zrenderowanie animacji w sposób opisany na samym początku - z podziałem na różne części składowe.

 

Ad 1. Ilość animacji nie jest jeszcze ustalona, poproszę o ofertę na 20 i na 50 animacji, ponieważ nie powinienem wyjść poza te widełki.

 

Ad 2. Ilość modeli, to w zasadzie 5 postaci o różnych gabarytach, tak przygotowanych, aby w wyniku pkt 3. dało się pobawić we Frankensteina, biorąc stopy jednego modelu (stopy3klatka23.png), na to nałożyć nogi innego modelu (nogi5klatka23.png), tors jeszcze innego (tors4klatka23.png) i na koniec głowę (glowa1klatka23.png), co dałoby powiedzmy grubasa o chudych jak na swoją tuszę nogach i jeszcze mniejszych stopach, z długimi włosami.

Do tego modele różnych przedmiotów trzymanych w dłoniach, powiedzmy 20, i tyle samo dodatkowych głów.

 

Ad 3. Wynikiem każdej animacji powinien być najlepiej "sprite sheet" z klatkami tej animacji, w plikach PNG podzielonych na części ciała. Ewentualnie dla każdej klatki może być oddzielny plik i sam obrobię to sobie dalej.

  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności