Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Marek Smoliński, właściciel nie sformalizowanej jeszcze firmy.

 

stanowisko: grafik 3D, animator, może być dla kilku osób - pojedyncze zlecenie, nie umowa o pracę, choć chętnie w charakterze współpracownika w firmie.

 

Dane zleceniodawcy: Marek Smoliński

[email protected]

727 653 816

 

 

Potrzebuję animacji postaci zrenderowanych do 2D, widok z góry jak w GTA 1 i 2, z różnymi warstwami, tj.: buty, nogi, tors, ręce, głowa, przedmioty trzymane w rękach - żeby można było tworzyć różne kombinacje i w prosty sposób zmieniać ich kolory; wymiary 40x40 pikseli, format PNG). Animacje będą przedstawiały walczących ze sobą herosów w grze mmorpg.

 

Stanowisko 1: przygotowanie animacji - myślę o motion capture, jednakże ze względu na małe wymiary być może obędzie się prostszą techniką, a być może będzie ona nawet lepsza (bo animując ręcznie można zrobić coś lepszego niż realistyczne)

 

Stanowisko 2: przygotowanie modelu - trudno mi powiedzieć jaka jest trudność w przygotowaniu modelu, który będzie renderowany do 40x40 px. Chciałbym jak najlepszego wyglądu, choć to pewnie nic Wam nie mówi. Postacie muszą być wyraźne, jaskrawe, oraz dynamiczne jak cholera - powiewające włosy i tkaniny i być może zainteresowany zaproponuje coś jeszcze. Model w zasadzie nie potrzebuje twarzy, bo nigdy jej nie widać (widok GTA 1 i 2)

 

3. Zrenderowanie animacji w sposób opisany na samym początku - z podziałem na różne części składowe.

 

Ad 1. Ilość animacji nie jest jeszcze ustalona, poproszę o ofertę na 20 i na 50 animacji, ponieważ nie powinienem wyjść poza te widełki.

 

Ad 2. Ilość modeli, to w zasadzie 5 postaci o różnych gabarytach, tak przygotowanych, aby w wyniku pkt 3. dało się pobawić we Frankensteina, biorąc stopy jednego modelu (stopy3klatka23.png), na to nałożyć nogi innego modelu (nogi5klatka23.png), tors jeszcze innego (tors4klatka23.png) i na koniec głowę (glowa1klatka23.png), co dałoby powiedzmy grubasa o chudych jak na swoją tuszę nogach i jeszcze mniejszych stopach, z długimi włosami.

Do tego modele różnych przedmiotów trzymanych w dłoniach, powiedzmy 20, i tyle samo dodatkowych głów.

 

Ad 3. Wynikiem każdej animacji powinien być najlepiej "sprite sheet" z klatkami tej animacji, w plikach PNG podzielonych na części ciała. Ewentualnie dla każdej klatki może być oddzielny plik i sam obrobię to sobie dalej.

  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.