Napisano 31 Styczeń 201114 l Macie moze jakies pomysly jak wymodelowac i otexturowac realistyczna pajeczyne w maxie?Chodzi mi dokladnie o pajeczyne w starych budynkach, ktora jest gesta, rozmiesczona pomiedzy roznymi elementami sceny.
Napisano 31 Styczeń 201114 l Jesli to nie ma byc na pierwszym planie, to uzyl bym plane + FFD, albo poprostu patch'a, na to nalozyc texture z opacity zrobiona w photoshopku na podstawie zdiec i powinno grac.
Napisano 31 Styczeń 201114 l Autor mirach wlasnie chodzi o to ze to ma byc 1 plan a dokladnie ta pajeczyna ma byc jakby glownym elementem sceny i tu zaczely mi sie schodki bo nie mam pomyslu jak to zrobic w miare realistycznie. Myslalem o Fur And Hair, zapetlic i zagescic jakos splainy ale nie wiem czy to dobry pomysl
Napisano 31 Styczeń 201114 l http://en.9jcg.com/comm_pages/blog_content-art-179.htm moze cos takiego? tylko ja bym pominol faze symulacji i poukladal pajeczyne FFD jak mi potrzeba. albo bawic sie splinenami
Napisano 31 Styczeń 201114 l Autor mirach dzieki za linka, technika tam opisana jest fajna tylko ja chcialbym uzyskac cos takiego: http://media.star-telegram.com/Multimedia/News/Photos/Bigweb.jpg to chyba zamordowalbym kompa robiac tym sposobem. Narazie njrozsadniejszym byloby robic, tak jak mowiles wczesniej (plane i FFD)*1000
Napisano 31 Styczeń 201114 l hym, takie cos co pokazales to ja bym jednak trzymal sie robieniem plane'a + textura. Mozliwe ze pare warstw planow z troche zmieniona tekstura zeby nadac wrazenie glebi. Ale pomijajac pare wyraznych grubych nici to bardzo ciezko sie tam dopatrzec pojedynczych nitek
Napisano 31 Styczeń 201114 l Autor no tak chyba zrobie, tym bardziej, ze to nie bedzie tak skomplikowane jak na tym obrazku wyzej, cuz troche roboty bedzie. Szukalem jakiegos skryptu albo plugina ale nie znalazlem. Dzieki mirach, jakby ktos wpadl jeszcze na inny pomysl, to chetnie poslucham.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto