Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Macie moze jakies pomysly jak wymodelowac i otexturowac realistyczna pajeczyne w maxie?Chodzi mi dokladnie o pajeczyne w starych budynkach, ktora jest gesta, rozmiesczona pomiedzy roznymi elementami sceny.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 795
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jesli to nie ma byc na pierwszym planie, to uzyl bym plane + FFD, albo poprostu patch'a, na to nalozyc texture z opacity zrobiona w photoshopku na podstawie zdiec i powinno grac.

Napisano
  • Autor

mirach wlasnie chodzi o to ze to ma byc 1 plan a dokladnie ta pajeczyna ma byc jakby glownym elementem sceny i tu zaczely mi sie schodki bo nie mam pomyslu jak to zrobic w miare realistycznie. Myslalem o Fur And Hair, zapetlic i zagescic jakos splainy ale nie wiem czy to dobry pomysl

Napisano

hym, takie cos co pokazales to ja bym jednak trzymal sie robieniem plane'a + textura. Mozliwe ze pare warstw planow z troche zmieniona tekstura zeby nadac wrazenie glebi. Ale pomijajac pare wyraznych grubych nici to bardzo ciezko sie tam dopatrzec pojedynczych nitek

Napisano
  • Autor

no tak chyba zrobie, tym bardziej, ze to nie bedzie tak skomplikowane jak na tym obrazku wyzej, cuz troche roboty bedzie. Szukalem jakiegos skryptu albo plugina ale nie znalazlem. Dzieki mirach, jakby ktos wpadl jeszcze na inny pomysl, to chetnie poslucham.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności