wpatrykw Napisano 31 Styczeń 2011 Share Napisano 31 Styczeń 2011 Witam, Wymodelowałem sobie puszke pepsi/coca coli. Przy modelowaniu zatyczki do otwierania puszki musiałem użyć modyfikatora Symetry. Po zakończeniu modelowania zatyczki do otwierania puszki wyłączyłem Symetry, a następnie usunąłem linie Symetry klawiszem Backspace. Puszka jest wmiarę dobrze wymodelowana tylko problem polega na tym że jak nakładam teraz teksturę to się nie składa ponieważ podzieliła się na dwie części i symetrycznie się odbija. Ciężko to opisać lepiej :/ Wysyłam wam plik z wymodelowaną puszką oraz tekstrue... looknął by ktoś na to i powiedział gdzie popełniłem błąd, jak go naprawić? http://wyslijto.pl/files/download/wteuqmh2i4 Jestem początkujący i dużo godzin poświęciłem na wymodelowanie tego bo dopiero zaczynam a prace na zaliczenie muszę przynieść :/ Dzięki z góry za poświęcony czas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 31 Styczeń 2011 Share Napisano 31 Styczeń 2011 Nie patrzyłem na model ale domyślam się że brakuje mapowania na obiekcie. Dodaj UVW Map i powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wpatrykw Napisano 31 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2011 Pomogło, usiłowałem UVW Mapping'iem ale nie pomagało, poklikałem i na Cylidrical oraz Cap później odchaczyłem Cap i się Max tak jakby odświeżył i pomogło. UWV Mapping bez z pajką na Cylindrical i tylko tyle miało być. Dzięki Popatrzyłbyś czemu MeshSmooth na dole puszki robi takie zniekształcenia dodaje jakby wgięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi