
arturprx2
Members-
Content Count
1,377 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
10
arturprx2 last won the day on August 22 2012
arturprx2 had the most liked content!
Community Reputation
319 ExcellentAbout arturprx2
-
Rank
InShapeStudio
City (optional)
-
Miasto
Staszów
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Mistrz!!!! Low thread pomogło :) :*
-
Sensownie piszesz, już to testuję. - Low tread owszem bo koligacja odpada na najnowszym maxie, pomimo ukręcenia rdzenie po chwili same się doznaczają. Swoją drogą ja mam 3 nody. A co się dzieje na farmach z setkami kompów, jak tam się to ogarnia.
-
Z czego mogą wynikać te błędy?Powtarzają się naprzemiennie między serwerami.Po przeliczeniu 20, 30 czasem 40 min. wywala błąd na jednym nodzie i historia się powtarza. Raz na jednym raz na innym.
-
Po ostatnim updacie vraya zauważyłem znaczny spadek w czasie dołączania się nodów w dystrybucji. Niby wątek był poruszony na forum chaosów ale jakoś nie sprawdza się rozwiązanie bo nie kożystamy z Probabilistic Lights - jedziemy na Full lights evaluation a to podobno powodowało kłopoty. Też tak macie ?
-
hmm... to było jakieś 5 lat wstecz i wówczas było 800pln netto za kadr z łazienki.
-
Kolekcja ISSModels 2016 Home Lighting zawiera 129 modeli oświetlenia. Modele dostępne w formatach .max 2013 oraz .Obj. Materiały zostały opracowane pod silnik V-Ray 3.0 Zawartość kolekcji oraz sample: http://inshapestudio.pl/issmodels-2016-home-lighting/
-
Kilka modeli na dowoly użytek. 3dsmax + V-Ray Link do paczki: Akcesoria kuchenne Render zawartości:
-
ŁOŁ, kopara opada ;) elegansio.
-
gnacik, czemu odradzasz śledzenia baketów ?
-
jeśli 3dmax to cloth z opcją Pressure na -
-
Trochę szumi miejscami ale to zboczenie zawodowe :P Po za tym modelowo i shaderowo rewelacyjnie dopracowany materiał.
-
Elegancko dopracowane rendery, świetna atmosfera :) Cała zielenina wyszła z carbon scatera ?
-
Fajnie że się podoba, dzięki za fronta ;) Przy okazji pytanie w linku, pośrednio związane z tematem http://max3d.pl/forum/threads/99495-InDesign-Automatyczna-numeracja
-
Nie wiem co usunąłeś ze sceny optymalizując rozmiar ale rendery wychodzą czyste. Na pewno masz brakującego capa w jednym miejscu i błędnie zespawane polygony w pobliżu tego capa.