Jump to content

arturprx2

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. Mistrz!!!! Low thread pomogło :) :*
  2. Sensownie piszesz, już to testuję. - Low tread owszem bo koligacja odpada na najnowszym maxie, pomimo ukręcenia rdzenie po chwili same się doznaczają. Swoją drogą ja mam 3 nody. A co się dzieje na farmach z setkami kompów, jak tam się to ogarnia.
  3. Z czego mogą wynikać te błędy?Powtarzają się naprzemiennie między serwerami.Po przeliczeniu 20, 30 czasem 40 min. wywala błąd na jednym nodzie i historia się powtarza. Raz na jednym raz na innym.
  4. arturprx2 posted a post in a topic in 3ds max
    Po ostatnim updacie vraya zauważyłem znaczny spadek w czasie dołączania się nodów w dystrybucji. Niby wątek był poruszony na forum chaosów ale jakoś nie sprawdza się rozwiązanie bo nie kożystamy z Probabilistic Lights - jedziemy na Full lights evaluation a to podobno powodowało kłopoty. Też tak macie ?
  5. hmm... to było jakieś 5 lat wstecz i wówczas było 800pln netto za kadr z łazienki.
  6. arturprx2 replied to Dynamico's post in a topic in Plugins
    SP5 przejdzie ?
  7. arturprx2 posted a post in a topic in Modeling
    Kolekcja ISSModels 2016 Home Lighting zawiera 129 modeli oświetlenia. Modele dostępne w formatach .max 2013 oraz .Obj. Materiały zostały opracowane pod silnik V-Ray 3.0 Zawartość kolekcji oraz sample: http://inshapestudio.pl/issmodels-2016-home-lighting/
  8. arturprx2 posted a post in a topic in Modeling
    Kilka modeli na dowoly użytek. 3dsmax + V-Ray Link do paczki: Akcesoria kuchenne Render zawartości:
  9. ŁOŁ, kopara opada ;) elegansio.
  10. arturprx2 replied to isabelako's post in a topic in Questions & Answers
    gnacik, czemu odradzasz śledzenia baketów ?
  11. jeśli 3dmax to cloth z opcją Pressure na -
  12. Trochę szumi miejscami ale to zboczenie zawodowe :P Po za tym modelowo i shaderowo rewelacyjnie dopracowany materiał.
  13. Elegancko dopracowane rendery, świetna atmosfera :) Cała zielenina wyszła z carbon scatera ?
  14. Fajnie że się podoba, dzięki za fronta ;) Przy okazji pytanie w linku, pośrednio związane z tematem http://max3d.pl/forum/threads/99495-InDesign-Automatyczna-numeracja
  15. Nie wiem co usunąłeś ze sceny optymalizując rozmiar ale rendery wychodzą czyste. Na pewno masz brakującego capa w jednym miejscu i błędnie zespawane polygony w pobliżu tego capa.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy