Jump to content

arturprx2

Members
  • Content Count

    1,377
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

arturprx2 last won the day on August 22 2012

arturprx2 had the most liked content!

Community Reputation

319 Excellent

1 Follower

About arturprx2

  • Rank
    InShapeStudio
  • Birthday 05/06/1985

City (optional)

  • Miasto
    Staszów
  1. Mistrz!!!! Low thread pomogło :) :*
  2. Sensownie piszesz, już to testuję. - Low tread owszem bo koligacja odpada na najnowszym maxie, pomimo ukręcenia rdzenie po chwili same się doznaczają. Swoją drogą ja mam 3 nody. A co się dzieje na farmach z setkami kompów, jak tam się to ogarnia.
  3. Z czego mogą wynikać te błędy?Powtarzają się naprzemiennie między serwerami.Po przeliczeniu 20, 30 czasem 40 min. wywala błąd na jednym nodzie i historia się powtarza. Raz na jednym raz na innym.
  4. Po ostatnim updacie vraya zauważyłem znaczny spadek w czasie dołączania się nodów w dystrybucji. Niby wątek był poruszony na forum chaosów ale jakoś nie sprawdza się rozwiązanie bo nie kożystamy z Probabilistic Lights - jedziemy na Full lights evaluation a to podobno powodowało kłopoty. Też tak macie ?
  5. hmm... to było jakieś 5 lat wstecz i wówczas było 800pln netto za kadr z łazienki.
  6. Kolekcja ISSModels 2016 Home Lighting zawiera 129 modeli oświetlenia. Modele dostępne w formatach .max 2013 oraz .Obj. Materiały zostały opracowane pod silnik V-Ray 3.0 Zawartość kolekcji oraz sample: http://inshapestudio.pl/issmodels-2016-home-lighting/
  7. Kilka modeli na dowoly użytek. 3dsmax + V-Ray Link do paczki: Akcesoria kuchenne Render zawartości:
  8. ŁOŁ, kopara opada ;) elegansio.
  9. gnacik, czemu odradzasz śledzenia baketów ?
  10. jeśli 3dmax to cloth z opcją Pressure na -
  11. Trochę szumi miejscami ale to zboczenie zawodowe :P Po za tym modelowo i shaderowo rewelacyjnie dopracowany materiał.
  12. Elegancko dopracowane rendery, świetna atmosfera :) Cała zielenina wyszła z carbon scatera ?
  13. Fajnie że się podoba, dzięki za fronta ;) Przy okazji pytanie w linku, pośrednio związane z tematem http://max3d.pl/forum/threads/99495-InDesign-Automatyczna-numeracja
  14. Nie wiem co usunąłeś ze sceny optymalizując rozmiar ale rendery wychodzą czyste. Na pewno masz brakującego capa w jednym miejscu i błędnie zespawane polygony w pobliżu tego capa.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy