MF Posted March 8, 2016 Posted March 8, 2016 Hej, Kolejna scena od nas. :) Modeling - Szymon Sadowski, Kacper Citko Shading - Monika Olizarowicz, Tomasz Wyszołmirski Lighting, rendering and environment - Tomasz Wyszołmirski https://www.behance.net/gallery/34685953/Excavator-CGI
uncle Posted March 8, 2016 Posted March 8, 2016 swietne! :) jedynie czego mozna sie czepic to wartoby bylo troche dopasowac niebo do ogolnego wygladu :)
PLS Posted March 8, 2016 Posted March 8, 2016 No jest wyczes, w pierwszej chwili myślałem że to obrobione zdjęcia. Fajne modele, shadery i klimatyczne oświetlenie. Może ziemię zrobiłbym minimalnie bardziej mokrą - przynajmniej w niektórych miejscach. Tak czy inaczej bardzo spoko to wygląda.
Dynamico Posted March 9, 2016 Posted March 9, 2016 Ani jednego drzewa i innej roślinki. Koparka ok, ale tło jak z gry komputerowej.
2013 Posted March 11, 2016 Posted March 11, 2016 @Dynamico to jest chyba render z silnika gry właśnie, tak przynajmniej wygląda. Tak czy inaczej świetna praca!
Mulholland Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 Bardzo klimatyczne. Możesz się podzielić jak zrobiłeś mapkę displacement śladów po gąsienicach? To dwie tekstury nałożone na siebie?
piopiowawa Posted March 29, 2016 Posted March 29, 2016 renderki mega! widać sporą pracę w r.passach, zwłaszcza dof wygląda fajnie :) to jest unreal czy cryengine ? co ćpałeś?
Recommended Posts