a3stract Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 Witam, mam obiekt obrocony o kilka stopni, chcialbym go wyrownac, zeby byl idealnie prosto, moge to zrobic recznie ale nie o to mi chodzi chcialbym to zrobic z automatu ewentualnie z poziomu paneli. Mozna tego dokonac? pozdr..
kotisded Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 na dole pod oknem perspective i suwakiem time slider masz trzy pola x,y,z w których możesz ręcznie wpisywać wartości np. rotate. Zatem siłą rzeczy jeśli przekręcisz model zawsze możesz tam wpisać 0, i powrócić do pozycji wyjściowej, natomiast tracisz oczywiście taką możliwość jeśli skonwertujesz obiekt do np. poly, albo zaaplikujesz x-form. Mam nadzieję, że trafiłem z odpowiedzią.
żółty Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 są dwie opcje: 1. W properties obiektu transform/rotate i wyzeruj odpowiednią oś 2. Jeśli wszystkie są wyzerowane to zakładka snaps and precision/ planar rotate snap axis - jak wykorzystywać pokazuje któryś z tutoriali http://cg.tutsplus.com/tutorials/luxology-modo/3d_cg_vfx_luxology_modo_interior_precision_modeling_lighting_rendering/ , który nie pamiętam ale szybko znajdziesz :), pozdro kotisded - pisaliśmy w posta w tym samym czasie :):) , z ciekawości gdzie w modo jest xform ?
a3stract Napisano 31 Styczeń 2011 Autor Napisano 31 Styczeń 2011 (edytowane) wielkie dzieki Edytowane 2 Czerwiec 2013 przez CzAk1
Wizjoner Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Można też wykorzystać narzędzie Tack Tool. Pewnie znalazłyby się jeszcze inne sposoby.
kotisded Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 żółty: o kurcze :) pomyliło mi się, byłem pewny, że o maxie mowa. Sorry;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się