mateogala Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 Dokłądnie chciałbym wiedzieć jak wypalać normala i speca w maxie, aktualnie korzystam z dodatkowego oprogramowania, które robi normala z tekstur, pytanie jak zrobić normal i spec z poziomu maxa,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freqfreq Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 Czym renderujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateogala Napisano 1 Luty 2011 Autor Share Napisano 1 Luty 2011 render ? renderuję standardowo maxem, albo Mental Ray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 łap. http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=994271&postcount=38 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateogala Napisano 1 Luty 2011 Autor Share Napisano 1 Luty 2011 a jakoś bardziej łopatologicznie, zakładając ze mam zbudowany model. Low poly i zrobione do niego UVmap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 Nie rozumiem pojęcia łopatologicznie. 0 to skrót od render to texture. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateogala Napisano 1 Luty 2011 Autor Share Napisano 1 Luty 2011 no normalnie buduję model od podstaw w low poly, modyfikatorem UVwrap tworzę mapę, z poziomy UVW robię render mapy do pliku i robię tekstury, a chodzi mi co dalej zrobić aby mieć normal bez budowania hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się