mateogala Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Dokłądnie chciałbym wiedzieć jak wypalać normala i speca w maxie, aktualnie korzystam z dodatkowego oprogramowania, które robi normala z tekstur, pytanie jak zrobić normal i spec z poziomu maxa,.
mateogala Napisano 1 Luty 2011 Autor Napisano 1 Luty 2011 render ? renderuję standardowo maxem, albo Mental Ray
kotisded Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 łap. http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=994271&postcount=38
mateogala Napisano 1 Luty 2011 Autor Napisano 1 Luty 2011 a jakoś bardziej łopatologicznie, zakładając ze mam zbudowany model. Low poly i zrobione do niego UVmap.
kotisded Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Nie rozumiem pojęcia łopatologicznie. 0 to skrót od render to texture.
mateogala Napisano 1 Luty 2011 Autor Napisano 1 Luty 2011 no normalnie buduję model od podstaw w low poly, modyfikatorem UVwrap tworzę mapę, z poziomy UVW robię render mapy do pliku i robię tekstury, a chodzi mi co dalej zrobić aby mieć normal bez budowania hp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się