Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam ...

 

zrobiłem swój pierwszy Render (standardowy Blendera) wnętrza ...

o trochę nie wiem czemu mam takie dziwne zniekształcenia (zaznaczone na czerwono) ...

co potrzebujecie aby to zanalizować ? :)

 

z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam

 

EDIT:

styka taka fota ?

Edytowane przez KrisPOD
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)
daj cos w wyzszej rozdzielczosci tutaj malo co widac

 

ok to po 17-tej wstawię bo teraz w pracy siedzę :) ...

 

EDIT:

 

Już :) styka ?

Edytowane przez KrisPOD
Napisano

hmm ciezko powiedziec moze to tekstura na scianie ci sie rozwala.. bo jesli to zwykly material to daj inny filtr np gaussa.. uzywasz raytrace ?

sam robie troche w blenderze pomieszczen ale sa to tylko pogladowe rendery, o realizmie nie ma mowy jesli do takiego dazysz, to jedyne wyjscie to zmiana silnika renderujacego..

masz tam jakies oswietlenie?

Napisano
hmm ciezko powiedziec moze to tekstura na scianie ci sie rozwala.. bo jesli to zwykly material to daj inny filtr np gaussa.. uzywasz raytrace ?

sam robie troche w blenderze pomieszczen ale sa to tylko pogladowe rendery, o realizmie nie ma mowy jesli do takiego dazysz, to jedyne wyjscie to zmiana silnika renderujacego..

masz tam jakies oswietlenie?

 

taa .. właśnie z silnikiem renderującym mam problem bo chciałem renderować w V-rayu ale nie mogę tego podpiąć pod Blendera i nie działa mi to :)

co do ścian to tam jest materiał ale tylko kolor bez textury

w domu zobaczę z tym gaussem

po 17-tej może wstawię plik Blendera to może będzie łatwiej zobaczyć o co biega ?

 

dzięki

Napisano

no jasne wstaw plik postaram sie oblukac oszo chodzi. Jesli chodzi o silniki do blendera to wiem ze yafaray jest dosc spoko i sa ludzie ktorzy robia fajne pracki na tym wlasnie silniczku..

 

Ponizej masz zalaczniki, takie cos z standardowego silnika udalo mi sie wyciagnac na nic wiecej w blenderze mnie nie stac ;p

Napisano

na f5 wlacz sobie w Ambient occolusion raytrace zamiast aproximate..

ja jak zaimportowalem ta scene to w materialach mialem ztransp co oznacza ze material stara sie byc przezroczysty przez to sa bledy najczesciej

no i filtrowanie ja uzywam gausa wiec to juz twoja decyzja co tam wstawisz..

sciany tez lepiej zeby mialy jakas grubosc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności