KrisPOD Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) Witam ... zrobiłem swój pierwszy Render (standardowy Blendera) wnętrza ... o trochę nie wiem czemu mam takie dziwne zniekształcenia (zaznaczone na czerwono) ... co potrzebujecie aby to zanalizować ? :) z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam EDIT: styka taka fota ? Edytowane 4 Luty 2011 przez KrisPOD
KrisPOD Napisano 2 Luty 2011 Autor Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) daj cos w wyzszej rozdzielczosci tutaj malo co widac ok to po 17-tej wstawię bo teraz w pracy siedzę :) ... EDIT: Już :) styka ? Edytowane 2 Luty 2011 przez KrisPOD
ihyde Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 hmm ciezko powiedziec moze to tekstura na scianie ci sie rozwala.. bo jesli to zwykly material to daj inny filtr np gaussa.. uzywasz raytrace ? sam robie troche w blenderze pomieszczen ale sa to tylko pogladowe rendery, o realizmie nie ma mowy jesli do takiego dazysz, to jedyne wyjscie to zmiana silnika renderujacego.. masz tam jakies oswietlenie?
KrisPOD Napisano 4 Luty 2011 Autor Napisano 4 Luty 2011 hmm ciezko powiedziec moze to tekstura na scianie ci sie rozwala.. bo jesli to zwykly material to daj inny filtr np gaussa.. uzywasz raytrace ? sam robie troche w blenderze pomieszczen ale sa to tylko pogladowe rendery, o realizmie nie ma mowy jesli do takiego dazysz, to jedyne wyjscie to zmiana silnika renderujacego.. masz tam jakies oswietlenie? taa .. właśnie z silnikiem renderującym mam problem bo chciałem renderować w V-rayu ale nie mogę tego podpiąć pod Blendera i nie działa mi to :) co do ścian to tam jest materiał ale tylko kolor bez textury w domu zobaczę z tym gaussem po 17-tej może wstawię plik Blendera to może będzie łatwiej zobaczyć o co biega ? dzięki
ihyde Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 no jasne wstaw plik postaram sie oblukac oszo chodzi. Jesli chodzi o silniki do blendera to wiem ze yafaray jest dosc spoko i sa ludzie ktorzy robia fajne pracki na tym wlasnie silniczku.. Ponizej masz zalaczniki, takie cos z standardowego silnika udalo mi sie wyciagnac na nic wiecej w blenderze mnie nie stac ;p
ihyde Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 na f5 wlacz sobie w Ambient occolusion raytrace zamiast aproximate.. ja jak zaimportowalem ta scene to w materialach mialem ztransp co oznacza ze material stara sie byc przezroczysty przez to sa bledy najczesciej no i filtrowanie ja uzywam gausa wiec to juz twoja decyzja co tam wstawisz.. sciany tez lepiej zeby mialy jakas grubosc
KrisPOD Napisano 7 Luty 2011 Autor Napisano 7 Luty 2011 dzięki ... wstawię Twoje uwagi i dam nowy Render :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się