Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ...

 

zrobiłem swój pierwszy Render (standardowy Blendera) wnętrza ...

o trochę nie wiem czemu mam takie dziwne zniekształcenia (zaznaczone na czerwono) ...

co potrzebujecie aby to zanalizować ? :)

 

z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam

 

EDIT:

styka taka fota ?

Edytowane przez KrisPOD

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
daj cos w wyzszej rozdzielczosci tutaj malo co widac

 

ok to po 17-tej wstawię bo teraz w pracy siedzę :) ...

 

EDIT:

 

Już :) styka ?

Edytowane przez KrisPOD

Napisano

hmm ciezko powiedziec moze to tekstura na scianie ci sie rozwala.. bo jesli to zwykly material to daj inny filtr np gaussa.. uzywasz raytrace ?

sam robie troche w blenderze pomieszczen ale sa to tylko pogladowe rendery, o realizmie nie ma mowy jesli do takiego dazysz, to jedyne wyjscie to zmiana silnika renderujacego..

masz tam jakies oswietlenie?

Napisano
  • Autor
hmm ciezko powiedziec moze to tekstura na scianie ci sie rozwala.. bo jesli to zwykly material to daj inny filtr np gaussa.. uzywasz raytrace ?

sam robie troche w blenderze pomieszczen ale sa to tylko pogladowe rendery, o realizmie nie ma mowy jesli do takiego dazysz, to jedyne wyjscie to zmiana silnika renderujacego..

masz tam jakies oswietlenie?

 

taa .. właśnie z silnikiem renderującym mam problem bo chciałem renderować w V-rayu ale nie mogę tego podpiąć pod Blendera i nie działa mi to :)

co do ścian to tam jest materiał ale tylko kolor bez textury

w domu zobaczę z tym gaussem

po 17-tej może wstawię plik Blendera to może będzie łatwiej zobaczyć o co biega ?

 

dzięki

Napisano

no jasne wstaw plik postaram sie oblukac oszo chodzi. Jesli chodzi o silniki do blendera to wiem ze yafaray jest dosc spoko i sa ludzie ktorzy robia fajne pracki na tym wlasnie silniczku..

 

Ponizej masz zalaczniki, takie cos z standardowego silnika udalo mi sie wyciagnac na nic wiecej w blenderze mnie nie stac ;p

Napisano

na f5 wlacz sobie w Ambient occolusion raytrace zamiast aproximate..

ja jak zaimportowalem ta scene to w materialach mialem ztransp co oznacza ze material stara sie byc przezroczysty przez to sa bledy najczesciej

no i filtrowanie ja uzywam gausa wiec to juz twoja decyzja co tam wstawisz..

sciany tez lepiej zeby mialy jakas grubosc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności