Napisano 2 Luty 201114 l Witam ... zrobiłem swój pierwszy Render (standardowy Blendera) wnętrza ... o trochę nie wiem czemu mam takie dziwne zniekształcenia (zaznaczone na czerwono) ... co potrzebujecie aby to zanalizować ? :) z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam EDIT: styka taka fota ? Edytowane 4 Luty 201114 l przez KrisPOD
Napisano 2 Luty 201114 l Autor daj cos w wyzszej rozdzielczosci tutaj malo co widac ok to po 17-tej wstawię bo teraz w pracy siedzę :) ... EDIT: Już :) styka ? Edytowane 2 Luty 201114 l przez KrisPOD
Napisano 4 Luty 201114 l hmm ciezko powiedziec moze to tekstura na scianie ci sie rozwala.. bo jesli to zwykly material to daj inny filtr np gaussa.. uzywasz raytrace ? sam robie troche w blenderze pomieszczen ale sa to tylko pogladowe rendery, o realizmie nie ma mowy jesli do takiego dazysz, to jedyne wyjscie to zmiana silnika renderujacego.. masz tam jakies oswietlenie?
Napisano 4 Luty 201114 l Autor hmm ciezko powiedziec moze to tekstura na scianie ci sie rozwala.. bo jesli to zwykly material to daj inny filtr np gaussa.. uzywasz raytrace ? sam robie troche w blenderze pomieszczen ale sa to tylko pogladowe rendery, o realizmie nie ma mowy jesli do takiego dazysz, to jedyne wyjscie to zmiana silnika renderujacego.. masz tam jakies oswietlenie? taa .. właśnie z silnikiem renderującym mam problem bo chciałem renderować w V-rayu ale nie mogę tego podpiąć pod Blendera i nie działa mi to :) co do ścian to tam jest materiał ale tylko kolor bez textury w domu zobaczę z tym gaussem po 17-tej może wstawię plik Blendera to może będzie łatwiej zobaczyć o co biega ? dzięki
Napisano 4 Luty 201114 l no jasne wstaw plik postaram sie oblukac oszo chodzi. Jesli chodzi o silniki do blendera to wiem ze yafaray jest dosc spoko i sa ludzie ktorzy robia fajne pracki na tym wlasnie silniczku.. Ponizej masz zalaczniki, takie cos z standardowego silnika udalo mi sie wyciagnac na nic wiecej w blenderze mnie nie stac ;p
Napisano 7 Luty 201114 l na f5 wlacz sobie w Ambient occolusion raytrace zamiast aproximate.. ja jak zaimportowalem ta scene to w materialach mialem ztransp co oznacza ze material stara sie byc przezroczysty przez to sa bledy najczesciej no i filtrowanie ja uzywam gausa wiec to juz twoja decyzja co tam wstawisz.. sciany tez lepiej zeby mialy jakas grubosc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto