Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Zmieniam temat swojej pracy, ponieważ nie jestem jeszcze aż taki doświadczony i temat technicznie po prostu mnie przerósł. Poza tym to moja pierwsza bitwa i będę ją traktował jako możliwość podreperowania swoich umiejętności. Ale przejdę do rzeczy.

 

W czasach, kiedy ludzie niezwykle obawiali się wampirów i zaczęli się bronić przed nimi na wszelkie możliwe sposoby, te zaczęły mieć problem z wyżywieniem. Stworzenia nocy nie chcąc ryzykować wbicia kołka w ich serce, głodne i postradane zmysłów zaczęły szukać innych form pożywienia.

 

Temat pewnie trochę nudny i przereklamowany, ale jak mówiłem chcę się podszkolić i nauczyć co nie co ;]. Załączam na szybko robiony rzut oka na scenę. (to szare coś to prowizorka zająca :D)

Edytowane przez Ryan Glose
  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mogłeś po prstu w tamtym wątku zmienić koncept pracy, poza tym sam możesz usunąć wątek porzez wejście do "idź zaawansowane" albo "go advanced".

 

Fajna kompozycja jak na razie nawet. Ma potencjał pracka.

Napisano

No już posprzątałem po sobie :D

Dzisiaj zacząłem modelować wampira. Wcześniej nie miałem zbytnio styczności z modelowaniem organicznym, dlatego trochę koślawo mi to wychodzi, więc mówcie co tu jest do poprawy, bo widzę, że coś jest nie tak, ale nie wiem co. Uszy dodam potem :)

Napisano

Oj postać trochę jakby ją walec przejechał, szczególnie tułów, może pod koszulką tego nie będzie widać. Pokaż siatki, bo twarz tez nie za dobra. Pozdrawiam

Napisano

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695 warto obejrzeć siatki.

Kąciki ust zrób od nowa, oglądnij przedtem jak to inni rozwiązują, i jak to wygląda na zdjęciach / w lustrze. Teraz za bardzo wystaje. Górna warga powinna lekko nachodzić na dolną.

Oczy za wysoko, powinny być w połowie głowy.

Czoło zbyt cofnięte (za wcześnie).

Tułów - siatkę popraw. Chociaż jeśli mu coś planujesz ubrać, to nawet nie bawiłabym się w takie detale jak mięśnie brzucha i pępek. Ważniejsze jest żebyś opanował proporcje, w tej chwili krok jest w miejscu gdzie powinien być pępek. W widoku od boku tułów nie powinien być prosty, zrób lekki garb, zgięcie, tułów nie powinien być wszędzie tej samej grubości.

Kilka referencji:

http://free-textures.got3d.com/natural/free-character-references/index.html

Napisano

Dzięki wielkie Aniu - właśnie takiej opinii potrzebowałem ;)

Poprawiłem trochę głowę, ale jeszcze wymaga trochę pracy. Nie mogę sobie zbytnio poradzić z kącikami ust, ale jeszcze spróbuję je poprawniej zrobić. Jutro przysiądę dalej i mam nadzieję, że się z głową uporam ;]

 

gowa06.th.jpg

gowa06siatka.th.jpg

Napisano

Widac postep, proporcje sa teraz duzo lepsze, juz to wyglada bardziej jak czlowiek, tak trzymaj.

Jesze usta - powinny byc zgiete do tylu, tak jakby naokolo twarzy. U ciebie sa prosta kreska calkiem z przodu, byc moze to tez powoduje problem z kacikami. Poszukaj zdjec samych ust, albo ogladnij swoje w lustrze. Albo przloz palec poziomo do ust, zobaczysz ze kaciki leza duzo bardziej z tylu.

 

Sory za literki.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności