Napisano 7 Luty 201114 l Zmieniam temat swojej pracy, ponieważ nie jestem jeszcze aż taki doświadczony i temat technicznie po prostu mnie przerósł. Poza tym to moja pierwsza bitwa i będę ją traktował jako możliwość podreperowania swoich umiejętności. Ale przejdę do rzeczy. W czasach, kiedy ludzie niezwykle obawiali się wampirów i zaczęli się bronić przed nimi na wszelkie możliwe sposoby, te zaczęły mieć problem z wyżywieniem. Stworzenia nocy nie chcąc ryzykować wbicia kołka w ich serce, głodne i postradane zmysłów zaczęły szukać innych form pożywienia. Temat pewnie trochę nudny i przereklamowany, ale jak mówiłem chcę się podszkolić i nauczyć co nie co ;]. Załączam na szybko robiony rzut oka na scenę. (to szare coś to prowizorka zająca :D) Edytowane 22 Luty 201114 l przez Ryan Glose
Napisano 7 Luty 201114 l Mogłeś po prstu w tamtym wątku zmienić koncept pracy, poza tym sam możesz usunąć wątek porzez wejście do "idź zaawansowane" albo "go advanced". Fajna kompozycja jak na razie nawet. Ma potencjał pracka.
Napisano 8 Luty 201114 l Autor No już posprzątałem po sobie :D Dzisiaj zacząłem modelować wampira. Wcześniej nie miałem zbytnio styczności z modelowaniem organicznym, dlatego trochę koślawo mi to wychodzi, więc mówcie co tu jest do poprawy, bo widzę, że coś jest nie tak, ale nie wiem co. Uszy dodam potem :)
Napisano 8 Luty 201114 l Autor Up. Postać będzie miała jeszcze raczej poszarpaną koszulkę, także myślę, że niedoskonałości nie będą zbytnio widoczne ;p
Napisano 8 Luty 201114 l Oj postać trochę jakby ją walec przejechał, szczególnie tułów, może pod koszulką tego nie będzie widać. Pokaż siatki, bo twarz tez nie za dobra. Pozdrawiam
Napisano 8 Luty 201114 l Autor Załączam siatki. Poprawiłem też trochę tułów, ale chyba jeszcze będę musiał nad nim popracować. ;)
Napisano 9 Luty 201114 l http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695 warto obejrzeć siatki. Kąciki ust zrób od nowa, oglądnij przedtem jak to inni rozwiązują, i jak to wygląda na zdjęciach / w lustrze. Teraz za bardzo wystaje. Górna warga powinna lekko nachodzić na dolną. Oczy za wysoko, powinny być w połowie głowy. Czoło zbyt cofnięte (za wcześnie). Tułów - siatkę popraw. Chociaż jeśli mu coś planujesz ubrać, to nawet nie bawiłabym się w takie detale jak mięśnie brzucha i pępek. Ważniejsze jest żebyś opanował proporcje, w tej chwili krok jest w miejscu gdzie powinien być pępek. W widoku od boku tułów nie powinien być prosty, zrób lekki garb, zgięcie, tułów nie powinien być wszędzie tej samej grubości. Kilka referencji: http://free-textures.got3d.com/natural/free-character-references/index.html
Napisano 11 Luty 201114 l Autor Dzięki wielkie Aniu - właśnie takiej opinii potrzebowałem ;) Poprawiłem trochę głowę, ale jeszcze wymaga trochę pracy. Nie mogę sobie zbytnio poradzić z kącikami ust, ale jeszcze spróbuję je poprawniej zrobić. Jutro przysiądę dalej i mam nadzieję, że się z głową uporam ;]
Napisano 12 Luty 201114 l Widac postep, proporcje sa teraz duzo lepsze, juz to wyglada bardziej jak czlowiek, tak trzymaj. Jesze usta - powinny byc zgiete do tylu, tak jakby naokolo twarzy. U ciebie sa prosta kreska calkiem z przodu, byc moze to tez powoduje problem z kacikami. Poszukaj zdjec samych ust, albo ogladnij swoje w lustrze. Albo przloz palec poziomo do ust, zobaczysz ze kaciki leza duzo bardziej z tylu. Sory za literki.
Napisano 12 Luty 201114 l Autor Dzięki za radę. ^^ Dzisiaj trochę pobawiłem się głową: http://img696.imageshack.us/i/29a.mp4/ Parę rzeczy pewnie wymaga jeszcze poprawki, przede wszystkim ucho, ale na razie chyba zrobię sobie odpoczynek od faceta i zacznę modelować resztę scenki.;)
Napisano 22 Luty 201114 l Autor Po małej przerwie zabrałem się za zająca (coś topornie mi to idzie ;]): http://img208.imageshack.us/img208/9247/hare02.jpg http://img825.imageshack.us/img825/6236/hare02siatka.jpg