Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zmieniam temat swojej pracy, ponieważ nie jestem jeszcze aż taki doświadczony i temat technicznie po prostu mnie przerósł. Poza tym to moja pierwsza bitwa i będę ją traktował jako możliwość podreperowania swoich umiejętności. Ale przejdę do rzeczy.

 

W czasach, kiedy ludzie niezwykle obawiali się wampirów i zaczęli się bronić przed nimi na wszelkie możliwe sposoby, te zaczęły mieć problem z wyżywieniem. Stworzenia nocy nie chcąc ryzykować wbicia kołka w ich serce, głodne i postradane zmysłów zaczęły szukać innych form pożywienia.

 

Temat pewnie trochę nudny i przereklamowany, ale jak mówiłem chcę się podszkolić i nauczyć co nie co ;]. Załączam na szybko robiony rzut oka na scenę. (to szare coś to prowizorka zająca :D)

Edytowane przez Ryan Glose

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mogłeś po prstu w tamtym wątku zmienić koncept pracy, poza tym sam możesz usunąć wątek porzez wejście do "idź zaawansowane" albo "go advanced".

 

Fajna kompozycja jak na razie nawet. Ma potencjał pracka.

Napisano
  • Autor

No już posprzątałem po sobie :D

Dzisiaj zacząłem modelować wampira. Wcześniej nie miałem zbytnio styczności z modelowaniem organicznym, dlatego trochę koślawo mi to wychodzi, więc mówcie co tu jest do poprawy, bo widzę, że coś jest nie tak, ale nie wiem co. Uszy dodam potem :)

Napisano
  • Autor

Up.

Postać będzie miała jeszcze raczej poszarpaną koszulkę, także myślę, że niedoskonałości nie będą zbytnio widoczne ;p

Napisano

Oj postać trochę jakby ją walec przejechał, szczególnie tułów, może pod koszulką tego nie będzie widać. Pokaż siatki, bo twarz tez nie za dobra. Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Załączam siatki. Poprawiłem też trochę tułów, ale chyba jeszcze będę musiał nad nim popracować. ;)

Napisano

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695 warto obejrzeć siatki.

Kąciki ust zrób od nowa, oglądnij przedtem jak to inni rozwiązują, i jak to wygląda na zdjęciach / w lustrze. Teraz za bardzo wystaje. Górna warga powinna lekko nachodzić na dolną.

Oczy za wysoko, powinny być w połowie głowy.

Czoło zbyt cofnięte (za wcześnie).

Tułów - siatkę popraw. Chociaż jeśli mu coś planujesz ubrać, to nawet nie bawiłabym się w takie detale jak mięśnie brzucha i pępek. Ważniejsze jest żebyś opanował proporcje, w tej chwili krok jest w miejscu gdzie powinien być pępek. W widoku od boku tułów nie powinien być prosty, zrób lekki garb, zgięcie, tułów nie powinien być wszędzie tej samej grubości.

Kilka referencji:

http://free-textures.got3d.com/natural/free-character-references/index.html

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie Aniu - właśnie takiej opinii potrzebowałem ;)

Poprawiłem trochę głowę, ale jeszcze wymaga trochę pracy. Nie mogę sobie zbytnio poradzić z kącikami ust, ale jeszcze spróbuję je poprawniej zrobić. Jutro przysiądę dalej i mam nadzieję, że się z głową uporam ;]

 

gowa06.th.jpg

gowa06siatka.th.jpg

Napisano

Widac postep, proporcje sa teraz duzo lepsze, juz to wyglada bardziej jak czlowiek, tak trzymaj.

Jesze usta - powinny byc zgiete do tylu, tak jakby naokolo twarzy. U ciebie sa prosta kreska calkiem z przodu, byc moze to tez powoduje problem z kacikami. Poszukaj zdjec samych ust, albo ogladnij swoje w lustrze. Albo przloz palec poziomo do ust, zobaczysz ze kaciki leza duzo bardziej z tylu.

 

Sory za literki.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności