Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Podzieliłem dużą texturę na kilka mniejszych i po nałożeniu wyszło mi jak na screenie poniżej. Jak się tego pozbyć?

Screen pokazuje dwie krawędzie będące przy sobie. Powinny tworzyć ciąg a jest załamanie.

W jednym temacie znalazłem poradę by minimalnie rozciągnąć textury. Mam ich nałożonych zbyt dużo (w pamięci) więc taka operacja nie wchodzi w grę poza tym powstanie przemieszczenie o co najmniej 6 pixeli więc źle będzie wyglądało - powstanie linia z powodu niepasującego przejścia jakby była nierówno zmapowana.

Innych wiadomości na ten temat nie znalazłem

 

Nie tylko krawędzie wygładza ale całość. Może to i lepiej ale nie w tym przypadku. Bawiłem się mapowaniem UVW i przesuwaniem 'free form mode'. Jedyne co dało jako takie rezultaty

Edytowane przez michal84
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności