michal84 Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 (edytowane) Podzieliłem dużą texturę na kilka mniejszych i po nałożeniu wyszło mi jak na screenie poniżej. Jak się tego pozbyć? Screen pokazuje dwie krawędzie będące przy sobie. Powinny tworzyć ciąg a jest załamanie. W jednym temacie znalazłem poradę by minimalnie rozciągnąć textury. Mam ich nałożonych zbyt dużo (w pamięci) więc taka operacja nie wchodzi w grę poza tym powstanie przemieszczenie o co najmniej 6 pixeli więc źle będzie wyglądało - powstanie linia z powodu niepasującego przejścia jakby była nierówno zmapowana. Innych wiadomości na ten temat nie znalazłem Nie tylko krawędzie wygładza ale całość. Może to i lepiej ale nie w tym przypadku. Bawiłem się mapowaniem UVW i przesuwaniem 'free form mode'. Jedyne co dało jako takie rezultaty Edytowane 14 Luty 2011 przez michal84
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się