Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Podzieliłem dużą texturę na kilka mniejszych i po nałożeniu wyszło mi jak na screenie poniżej. Jak się tego pozbyć?

Screen pokazuje dwie krawędzie będące przy sobie. Powinny tworzyć ciąg a jest załamanie.

W jednym temacie znalazłem poradę by minimalnie rozciągnąć textury. Mam ich nałożonych zbyt dużo (w pamięci) więc taka operacja nie wchodzi w grę poza tym powstanie przemieszczenie o co najmniej 6 pixeli więc źle będzie wyglądało - powstanie linia z powodu niepasującego przejścia jakby była nierówno zmapowana.

Innych wiadomości na ten temat nie znalazłem

 

Nie tylko krawędzie wygładza ale całość. Może to i lepiej ale nie w tym przypadku. Bawiłem się mapowaniem UVW i przesuwaniem 'free form mode'. Jedyne co dało jako takie rezultaty

Edytowane przez michal84

  • Wyświetleń 675
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności