Napisano 9 Luty 201114 l Podzieliłem dużą texturę na kilka mniejszych i po nałożeniu wyszło mi jak na screenie poniżej. Jak się tego pozbyć? Screen pokazuje dwie krawędzie będące przy sobie. Powinny tworzyć ciąg a jest załamanie. W jednym temacie znalazłem poradę by minimalnie rozciągnąć textury. Mam ich nałożonych zbyt dużo (w pamięci) więc taka operacja nie wchodzi w grę poza tym powstanie przemieszczenie o co najmniej 6 pixeli więc źle będzie wyglądało - powstanie linia z powodu niepasującego przejścia jakby była nierówno zmapowana. Innych wiadomości na ten temat nie znalazłem Nie tylko krawędzie wygładza ale całość. Może to i lepiej ale nie w tym przypadku. Bawiłem się mapowaniem UVW i przesuwaniem 'free form mode'. Jedyne co dało jako takie rezultaty Edytowane 14 Luty 201114 l przez michal84
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto