NavarioN Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 Cześć, męczę się z tym od dłuższej chwili i po prostu wymiękam, mimo długiego szukania ;P Mam w photoshopie teksturkę która wygląda w ps tak: Natomiast w 3dsmax wygląda już tak: No i tu pytanie, jak zrobić żeby była przeźroczysta? W jakim formacie zapisać obrazek? Jak dodać go jako materiał w 3dsmax? Z góry dziękuję ;)
arturprx2 Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 do slotu difuse wrzuć to zo pokazałeś a do slotu opacity -czarno biały. Białe tło zamień na 100% black a zielenine 100% white. tyle.
NavarioN Napisano 12 Luty 2011 Autor Napisano 12 Luty 2011 Wiem że głupie pytanie, ale gdzie są te całe sloty? ;P
Rekomendowane odpowiedzi