NavarioN Napisano 12 Luty 2011 Share Napisano 12 Luty 2011 Cześć, męczę się z tym od dłuższej chwili i po prostu wymiękam, mimo długiego szukania ;P Mam w photoshopie teksturkę która wygląda w ps tak: Natomiast w 3dsmax wygląda już tak: No i tu pytanie, jak zrobić żeby była przeźroczysta? W jakim formacie zapisać obrazek? Jak dodać go jako materiał w 3dsmax? Z góry dziękuję ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 12 Luty 2011 Share Napisano 12 Luty 2011 do slotu difuse wrzuć to zo pokazałeś a do slotu opacity -czarno biały. Białe tło zamień na 100% black a zielenine 100% white. tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NavarioN Napisano 12 Luty 2011 Autor Share Napisano 12 Luty 2011 Wiem że głupie pytanie, ale gdzie są te całe sloty? ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 12 Luty 2011 Share Napisano 12 Luty 2011 stuknij "M", przewiń w dół i rozwiń maps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi