Skocz do zawartości

Normal map


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zaczynam eksperymentować z normalkami, modeluje w majce, detaluje w zbrush'u i potem wypiekam normalki w maya, na model low z rozłożonymi uv

 

oczywiście geometria "smooth" zawsze troszkę różni się od geometrii LP.

i tutaj właśnie mam pytanie, czy jest jakiś magiczny sposób aby przy skomplikowanych elementach normalka była świetna czy zawsze trzeba troszkę podmalować ją w photoshopie czy innym programie ?

 

bo u mnie okropnie widać szwy i inne elementy które są niedopuszczalne, mam nadzieje że w miarę jasno przedstawiłem problem, w razie czego jutro wrzucę tutaj tą normalkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności