zielonyyyy Napisano 13 Luty 2011 Share Napisano 13 Luty 2011 Witam, zaczynam eksperymentować z normalkami, modeluje w majce, detaluje w zbrush'u i potem wypiekam normalki w maya, na model low z rozłożonymi uv oczywiście geometria "smooth" zawsze troszkę różni się od geometrii LP. i tutaj właśnie mam pytanie, czy jest jakiś magiczny sposób aby przy skomplikowanych elementach normalka była świetna czy zawsze trzeba troszkę podmalować ją w photoshopie czy innym programie ? bo u mnie okropnie widać szwy i inne elementy które są niedopuszczalne, mam nadzieje że w miarę jasno przedstawiłem problem, w razie czego jutro wrzucę tutaj tą normalkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 13 Luty 2011 Share Napisano 13 Luty 2011 to zależy w jakim sofcie to składasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zielonyyyy Napisano 13 Luty 2011 Autor Share Napisano 13 Luty 2011 generalnie moim celem jest model w grze, UDK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się