Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Fraser
Napisano

Witam, wie ktoś na czym polega tekstura diffues, normal map i specular? Nie bardzo wiem jak tych tekstur używać, a jestem poczatkujacy, jezeli chodzi o tworzenie tekstur. Wie ktos jak wykorzystac owe typy tekstur na swoich? jak je zastosowac, aby potem zmiany byly widoczne i do czego one sluza? sa jakies tutki? najlepiej do gimpa?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Diffuse map to podstawowy kolor - idzie do slotu diffuse. Normal map to tekstura używana do mapowania nierówności (wklęsły/wypukły). Idzie do slotu bump albo czasami Displace. Specular to siła odbicia nierozproszonego. W rendererach RT idzie do slotu specular. W innych może być różnie używana - najczęściej jako Reflection/Glossiness.

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności