Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie znalazłem we wcześniejszych tematach czegoś co by mi pomogło dlatego zakładam nowy wątek.

 

Zacząłem niedawno używać modyfikatora skin i bones. Wcześniej korzystałem z biped'a i psyhique. Robię to tak, że mam wiele obiektów, nakladam im skin, tam się wszędzie hierarchie ustalają i jest dobrze. No i oczywiście potem korekta, wciskam edit envelopes i... i za bardzo nie mam czego zmieniać. Mogę się tylko bawić parametrem radius, ale to mi nie za wiele daję. W psychique było więcej parametrów do zmieniania tych obwiedni.

 

Jak przekształcać tą obwiednię w skin? Tu mam jeszcze jeden problem, mam kość, dla której obwiednia jest bardzo mała, a czerwone pole relacji kość-model (że tak to nazwę :P) obejmuje pół obiektu. Tzn że tak jakby obwiednia nie ma wpływu na ten obiekt. To jakiś błąd czy coś? Wszedzie jest w miarę normalnie, tylko przy tej jednej kości tak mam.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Jednak będę miał do was jeszcze jedno pytanie. Mam te kilka vertexów w prostokącie 2, ustawiam im wagę na 0,5 i nic, waga ustala się na 1. Mogę je tylko dać na exclude, wtedy mam 0, albo include i jest 1. Nawet jak mam include to nie mogę ustawić 0, cały czas jest 1.

 

Natomiast vertexy z prostokąta 1 są podatne na zmiany wagi. Ktoś wie dlaczego tak jest?

 

EDIT:

Wyłączyłem dla tych wierzchołków 'normalize' i działa ;/ To może chociaż wytłumaczyłby mi ktoś dlaczego tak działa a tak nie? ^^' (btw, widziałem tutaj że pisanie postów pod rząd karane chyba nie jest : P)

 

EDIT:

Czegoś takiego jak influence w skin nie ma. Przynajmniej ja nie znalazłem. Tam mam w ogóle szukać?

Edytowane przez mateusz9206
Napisano

Witać żadna kość tam nie wpływa oprócz tej jedynej. Wybierz inna kość i dodaj influence na te vertexy to będziesz mógł blendować miedzy wagami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności