Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na pierwsze uvw wyszło nienajgorzej.

 

"kwadraciki" nie muszą być identyczne - ale jeśli różnice będą zbyt duże, niektóre fragmenty tekstury będą wyraźnie rozmyte w stosunku do innych, a to odbiera realizm.

u ciebie skala wydaje się wszędzie mniej więcej jednakowa, więc nie będzie problemu.

 

za to niektóre części rozłożyłeś tak, że może być trudno usunąć szwy na łączeniach.

Na przykład kopuła na górze hydrantu.

Jeśli dobrze widzę, jej uvw składa się z paska (dolna część) i dość wykrzywionej górnej części.

jak dodasz na teksturze zabrudzenia itp, trudno będzie "połączyć" dół kopuły z górą.

no i zdaje się że dolny pasek jest lekko rozciągnięty w poziomie, co pogorsza sytuację.

Napisano

Właśnie mam ze szwami problem. Dodałem teksturę i po przekonwertowaniu do gry strasznie je widać, i tu nasuwa się pytanie: jak je przesunąć?

Napisano

Szwy bym umieściła w wklęsłych rogach, na wypukłych rogach raczej złączyłabym łatki. Wtedy co prawda będzie trochę bardziej rozciągnięte, ale szwów nie będzie widać.

 

Nie wiem czym rozkładałeś, ale w niektórych programach (np. Blender, Zbrush, Bodypaint) można rysować prosto po obiekcie, w ten sposób można usuwać szwy, bo rysując po szwie w viewporcie rysujesz jednocześnie obie strony w UV.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności