natas Napisano 21 Luty 2011 Napisano 21 Luty 2011 Powiedzmy ,że robię sobie bazę w maxie i daję turbosmoth ,przez nierozwagę expotuję do obj ...importuję do zbrusha i sculptuje .Po czym wypluwam model o mniejszym subt..cośtam do obj i chcę wypalić disp i norm ale się okazuje ,że wcześniej nie zrobiłem unwrmapu .No ale gdzieś czytałem ,że zBrush sobie sam unwrmapuje tylko nie można poprawić tego w photoshopie ...Ok więc wypalam disp i normal ,impportuję model do maxa w materiałach wrzucam disp i norm jak w tutorialu o dinozaurze (bodajże Tomali ) noi norm nie widać po renderze a z disp się liczy i liczy ...Tak więc chciał bym się dowiedzieć jaka jest zależność bo pewnie to kwestia ustawienia by max dobrze widział obie textury ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się