Skocz do zawartości

Wypalenie textury bez unwrap ...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Powiedzmy ,że robię sobie bazę w maxie i daję turbosmoth ,przez nierozwagę expotuję do obj ...importuję do zbrusha i sculptuje .Po czym wypluwam model o mniejszym subt..cośtam do obj i chcę wypalić disp i norm ale się okazuje ,że wcześniej nie zrobiłem unwrmapu .No ale gdzieś czytałem ,że zBrush sobie sam unwrmapuje tylko nie można poprawić tego w photoshopie ...Ok więc wypalam disp i normal ,impportuję model do maxa w materiałach wrzucam disp i norm jak w tutorialu o dinozaurze (bodajże Tomali ) noi norm nie widać po renderze a z disp się liczy i liczy ...Tak więc chciał bym się dowiedzieć jaka jest zależność bo pewnie to kwestia ustawienia by max dobrze widział obie textury ?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności