Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Dopiero zaczynam swoja przygodę z 3ds'em, zrobiłem parę modeli i wszystko było dobrze do czasy, gdy chciałem spróbować wymodelować samochód. Pościągałem parę tutków, blueprinty i ... no właśnie, nie mogę ustawić viewportów tak, aby każdy pokazywał to samo, znaczy się, jeżeli mam Viewport Front i wyrównuje model do linii blueprinta to np Viewporcie Right ta sama linia zazwyczaj zostaje przekroczona, co wyraźnie utrudnia mi stworzyć model. Czy idzie to jakoś naprawić?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 951
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chodzi ci o to ze blueprinty sie nie pokrywają? Jesli tak to zwykle tak jest, bardzo zadko blueprinty sa doskonale, pozostaje sprobowac powyrownywac w photoshopie lub poskalowac troche w maxie.

Napisano

A skąd wiesz że miał wszystko równo pokryte?, jeśli dał sreena z perspektywy to może się tak tylko wydawać.

Napisano
  • Autor

Bo to akurat był videotutek ;] , gościu robił Nissana GT-R, podobnie zresztą było z Audi S3, ale skoro to wina głównie niedopracowania blueprinta, to mogę uznać temat do zamknięcia. Pobawię się w PS, może uda mi sieje wyrównać. Dzięki za pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności